Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

24 minutes ago, jayp1220259 said:

everyone wants to blame it on some condition this guy has but no this guy is just plain mean.vika needs to tell him to fuck off.no one else would tolerate that shit.

 Maybe it's the best she can do............after all, she is no Venus herself .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

I think she has a massageunit with bt to her mobilephone. She took it from her bag and placed it inside in the laundry room. You saw that she had many times of small and powerful vibrations, she held on for over 20 minutes

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, phantomcapsnet said:

People are tolerants in real life. People don't want to pay 45 bucks to observe this kind of sickly sick person.

exactly,when you stay with the free cameras,it's not really a problem watching him but when you take rlc suscription and you see sick personn like him on pay cameras,it's just super bad,rlc need work more the casting before accept boyfriend or new tenants.im angry to rlc,not to him.

pay for see sick guy like that,no more for me thanks and same thing for lev

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, henriPas said:

RLC a supprimé l'option pour agrandir l'image ????

oui tu as raison,je viens de me deconnecter pour faire l'essai et oui plus de full screen,mais que fait rlc en ce moment serieux,ils vont droit dans le mur à vouloir trop cadenacer.

bon le full screen fonctionne encore quand on est membre,encore heureux !

no more full screen guys with free cameras,only for pay members now !!!!

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, clivebb said:

oui tu as raison,je viens de me deconnecter pour faire l'essai et oui plus de full screen,mais que fait rlc en ce moment serieux,ils vont droit dans le mur à vouloir trop cadenacer.

bon le full screen fonctionne encore quand on est membre,encore heureux !

no more full screen guys with free cameras,only for pay members now !!!!

De toute façon, ils y perdent car ça devient de moins en moins intéressant : à part Elisa qui est trèès belle, Et léora, on a Vika qu'on dirait une tortue, Aneschka qui ne casse pas de pattes à un canard, Et les autres : bof bof... Et puis, plus personne ne post des photos....

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, henriPas said:

De toute façon, ils y perdent car ça devient de moins en moins intéressant : à part Elisa qui est trèès belle, Et léora, on a Vika qu'on dirait une tortue, Aneschka qui ne casse pas de pattes à un canard, Et les autres : bof bof... Et puis, plus personne ne post des photos....

toute façon ce sera surement mon dernier abonnement  avec rlc,c'est surtout ces nouvelles watermarks que je supporte plus sur les cams payantes,securité ok mais là çà fait beaucoup trop,ils vont perdre des clients s'ils continuent comme çà et moi en premier.

y-aura bientôt plus de cams gratuites dans les appartements,çà a déjà commençé avec l'appart de kami et vanessa

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, erayefkan said:

What we see beautiful things that idiot if you do not keep at home,You keep insisting this man,Go get that guy restrict girls.men goo men gooooooooooooooooo men gooooooooooo men goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Elisa sees you doing sports in room,Elisa sees you doing sports in room.What is the reason why the room was open certain lounge in the common area because there are ugly man  home no men gooooo men gooooo men gooooo men We do not want men permanently permanent home guests can be no permanent goooooooooooo men home goooooooo men home gooooooo men home...........................................................

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, henriPas said:

De toute façon, ils y perdent car ça devient de moins en moins intéressant : à part Elisa qui est trèès belle, Et léora, on a Vika qu'on dirait une tortue, Aneschka qui ne casse pas de pattes à un canard, Et les autres : bof bof... Et puis, plus personne ne post des photos....

Kristy, Kamila, Rita, Zoya et Maya sont bof bof? On aura tout entendu. Je trouve que la grande majorité des filles de RLC sont belles. Mais bon comme on dit les goûts et les couleurs...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...