life+90 Posted August 7, 2019 Author Share Posted August 7, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moos54 Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 9 hours ago, henriPas said: Je ne comprends pas. Je te dis que parfois, tu post des petites photos, et parfois, des grandes. C'est mieux, les grandes ! demande toi juste d'où provient les grandes photos et d'où provient les petites photos tu auras peut être une meilleure compréhension et réponse du pourquoi du comment ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zone51 Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 there is only nadia is active in this apartment 😕 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vendmere Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henriPas Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 6 hours ago, moos54 said: demande toi juste d'où provient les grandes photos et d'où provient les petites photos tu auras peut être une meilleure compréhension et réponse du pourquoi du comment ^^ Ouh la, je ne suis pas aussi balèze que toi... pas aussi bien éclairé... Moi, je prends de mon PC et Zupimage.... Lui, je ne sais pas pourquoi ces images sont petites... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moos54 Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 1 hour ago, henriPas said: Ouh la, je ne suis pas aussi balèze que toi... pas aussi bien éclairé... Moi, je prends de mon PC et Zupimage.... Lui, je ne sais pas pourquoi ces images sont petites... Petite image, caméra payante Grande image, caméra gratuite C'est aussi simple que cela, si je me trompe pas, il est comme toi, il n'est pas membre premium de vhtv, les petites images proviennent simplement des vignettes des caméras payantes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henriPas Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 4 hours ago, moos54 said: Petite image, caméra payante Grande image, caméra gratuite C'est aussi simple que cela, si je me trompe pas, il est comme toi, il n'est pas membre premium de vhtv, les petites images proviennent simplement des vignettes des caméras payantes OK. Tout compris. merci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zone51 Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 you understand why I am a butt lovers when you see this ❤️ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jabbath1987 Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 4 hours ago, henriPas said: OK. Tout compris. merci. Why is it always the French here not writing English? All other nationalities here right in English. I won't use translation only for those particular posts... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moos54 Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 Just now, jabbath1987 said: Why is it always the French here not writing English? All other nationalities here right in English. I won't use translation only for those particular posts... why you complaining all the times with french people, because all people in vhtv forum don't write in english, you are worng on this case you can't understand it, so whatever, it's not a big deal 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jabbath1987 Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 9 minutes ago, moos54 said: why you complaining all the times with french people, because all people in vhtv forum don't write in english, you are worng on this case you can't understand it, so whatever, it's not a big deal Tell me who does not write English? The most people are not writing English are the French Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moos54 Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 22 minutes ago, jabbath1987 said: Tell me who does not write English? The most people are not writing English are the French War is other my friend 😁 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts