Jump to content

Linda & Tibor - Videos (2020)


StnCld316

Recommended Posts

25 minutes ago, Shinobi49 said:

Je suis là depuis au moins 6 mois je pense

Moos parle de la fonction de lecture vidéo sans avoir a la télécharger c'est peut-être nouveau je ne ses pas

Moos talks about the video playback function without having to download it it’s maybe new I don’t its

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, scoutouyoufe said:

Moos parle de la fonction de lecture vidéo sans avoir a la télécharger c'est peut-être nouveau je ne ses pas

Moos talks about the video playback function without having to download it it’s maybe new I don’t its

Oui c'est bien ce qu'il me répond, il pense que l'option doit être présente depuis au moins 6 mois 🙂

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, scoutouyoufe said:

Moos parle de la fonction de lecture vidéo sans avoir a la télécharger c'est peut-être nouveau je ne ses pas

Moos talks about the video playback function without having to download it it’s maybe new I don’t its

Yes, the french translation is wrong. I meant "The function has been there for at least 6 months".
Mes excuses haha

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • StnCld316 changed the title to Linda & Tibor - Videos (2020) @15
On 7/19/2020 at 4:33 PM, Shinobi49 said:

Some videos of Linda's Guest. Enjoy !
(Video Content No Longer Available)

Shinobi...thanks for your contribution.  I have something you will like regarding Linda and friends.  I tried to DM but could not text in copy.  Message me for your present.  No Joke!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...