Jump to content

Stifler (2020) Part #1


Recommended Posts

12 minutes ago, henriPas said:

je ne sais pas vous, mais moi, je viens de découvrir cette fille, Katrin ... Je l'adore!

C'est une fille désinvolte et super-sexy son regard en dit long c'est un appel à la baise 😈

parfois elle fait des trucs dégueulasses comme manger un pot de mayonnaise devant la caméra c'était écurant  🤮 mais je lui pardonne tellement elle est chaude 😈

She’s a casual girl and super-sexy her look says a lot it’s a call to fuck 😈

sometimes she does disgusting things like eating a jar of mayonnaise in front of the camera it was safe but I forgive her how hot she is 😈

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Guest maitre197
18 minutes ago, henriPas said:

je ne sais pas vous, mais moi, je viens de découvrir cette fille, Katrin... Je l'adore !

Elle est l`ancien participant de ce projet.  Vous pouvez a trouver le topic archivee.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, scoutouyoufe said:

C'est une fille désinvolte et super-sexy son regard en dit long c'est un appel à la baise 😈

parfois elle fait des trucs dégueulasses comme manger un pot de mayonnaise devant la caméra c'était écurant  🤮 mais je lui pardonne tellement elle est chaude 😈

She’s a casual girl and super-sexy her look says a lot it’s a call to fuck 😈

sometimes she does disgusting things like eating a jar of mayonnaise in front of the camera it was safe but I forgive her how hot she is 😈

Eating a jar of mayonnaise is disgusting, but she did suck sleepler cock. God knows when that thing last got washed .lol. 😷

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...