Jump to content

Masha - Home activities #1


Noldus

Recommended Posts

Piff ! la musique trop forte couvre les gémissements de Masha sur la vue gratuite cette saloperie de musique et trop forte c'est nul. 👎 🦻

Mais ce n'est pas grave je la regarderais sur Hotscopes plus tard.

Piff! the music too loud covers Masha's moans over the free sight of this crap music and too loud sucks. 👎 🦻

But that's okay, I'll watch it on Hotscopes later.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, scoutouyoufe said:

Piff ! la musique trop forte couvre les gémissements de Masha sur la vue gratuite cette saloperie de musique et trop forte c'est nul. 👎 🦻

Mais ce n'est pas grave je la regarderais sur Hotscopes plus tard.

Piff! the music too loud covers Masha's moans over the free sight of this crap music and too loud sucks. 👎 🦻

But that's okay, I'll watch it on Hotscopes later.

that if it even gets posted. you only see videos on hotscopes if they are posted here

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, scoutouyoufe said:

Piff ! la musique trop forte couvre les gémissements de Masha sur la vue gratuite cette saloperie de musique et trop forte c'est nul. 👎 🦻

Mais ce n'est pas grave je la regarderais sur Hotscopes plus tard.

Piff! the music too loud covers Masha's moans over the free sight of this crap music and too loud sucks. 👎 🦻

But that's okay, I'll watch it on Hotscopes later.

Sur HS il n'y aura pas la musique trop forte ?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Des fois je me demande si les participants ne le fond pas exprès de mettre le volume du son à fond rien que pour niquer les oreilles des spectateurs 

Sometimes I wonder if the participants do not melt it on purpose to turn the volume up just to fuck the ears of the spectators

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, nagachilli2 said:

So the BBC wasn't enough for her...😏

I'll never understand this obsession many of the guys have with arse slapping...🥴

The best is the next time the black guy comes with his team , and maybe that's eenough for her !

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, squeakybumtime said:

que si elle est même publiée. vous ne voyez les vidéos sur les hotscopes que si elles sont publiées ici

Je ne suis pas difficile si la vidéo n'est pas sur hotscope tant pis il y a plein d'autres vidéos à voir

I'm not picky if the video is not on hotscope too bad there are plenty of other videos to see
 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...