Jump to content

Leora and Malia Fans (Positive or Complimentary Comments) - 10


pulo filipe

Recommended Posts

29 minutes ago, moos54 said:

if so, Malia's week of vacation is simply canceled due to new restriction following covid19 and it has nothing to do with Leora's health :angel:

Where does Leora disappear after the door signal very lightly dressed? Malia does not even raise her eyebrows.

Link to comment
Share on other sites

il y a 4 minutes, panomies a dit:

Où Leora disparaît-elle après le signal de porte très légèrement habillé? Malia ne hausse même pas les sourcils.

Elle est descendu en chemisier pour lui parler mais Elle est remonté pour mettre son anorak pour peut être faire une marche sous se froid pour réactiver la douleur

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, patou said:

Elle est descendu en chemisier pour lui parler mais Elle est remonté pour mettre son anorak pour peut être faire une marche sous se froid pour réactiver la douleur

Je vous remercie! C'est certainement le cas.

Link to comment
Share on other sites

 

je vais peut etre méchant mais Léora en Russie etait une fille intéressante pres de ses abonnes elle a PAUL .
Depuis quelle est à Prague et de mis juillet elle à recontré son petit ami avec des haut et des bas je la reconnais plus elle joue avec Malia , avec
Paul , avec son petit
ami elle joue sur tout les tableaux et désolé j aime pas sa si sa continue je vais à son triste sort tombe Quelle pas plus bas sinon elle se retrouvé seule je pense que Paul est bien gentil .

Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad
1 minute ago, patou said:

 

‎I may be mean but Leotra in Russia was an interesting girl near her subscribes she has PAUL . ‎
‎Since what is in Prague and put July she met her boyfriend with ups and downs‎
‎I recognize‎ her more she plays with Malia , with Paul , with her boyfriend she plays on all the tables and sorry I do not like her if her continues I go to her sad fate falls What no lower otherwise she finds herself alone I think Paul is very nice .‎

You have to accept something some of us accepted quite a while ago. She is a different person now. The 'Old' Leora is back home. She has changed in so many ways. It's just how it is, and she will continue to do things her way, regardless of consequences. May sound sad but it is how things now are.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad
4 minutes ago, Brokk! said:

Ormai con Paul gioca fare l'amica e basta. 

For what reason?

Link to comment
Share on other sites

il y un 12 minutes, Brokk! un dit :

Ormai con Paul gioca fare l’amica e basta.

Je crois qu’elle aime toujours paul , mais Léora à besoin de sexe ce quelle a avec paul pas souvent mais assez pour la satisfaire à Prague au début avec ses jouets ca va un moment et elle à trouvé une personne qui doit la contenter pour son plaisir ?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...