Jump to content

Barcelona Apt. #2 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (Oct. 2016) #2


mikeusa

Recommended Posts

  • Replies 5.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

6 minutes ago, legrandrobert said:

Ce n'est pas dans les habitudes de RLC de laisser en permanence 4 filles dans le même apt.

rappel moi depuis quand elles sont 4 dans cet appart, ce n'est pas forcément une habitude c'est certain mais ça fait déjà plus d'une semaine voir même plus qu'il y a 7 filles a Barcelone dans 2 apparts prévue pour 6 filles ;-) et je vois mal voir une des filles de barca 2 repartir a barca 1 ;-) 

et pour ce que ça vaut, jasmin est beaucoup plus a l'aise avec sa copine Carolina, qu'elle connais depuis longtemps, que de rester avec des inconnues avec qui elle n'a pas d'atome crochue, crois tu que c'est aussi dans les habitudes de Rlc de laisser une fille  la ou elle ne ce plait pas?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Maman Lola parti, je crois que c'est maman Carolina qui va reprendre le flambeau pour éduquer tout le troupeau ^^ 

et pour le reste, les deux appartements de barca vont surement partir en maintenance dans la journée, du coup on saura bien assez vite qui perd et qui gagne dans le jeu des lits musical ;-)

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, moos54 said:

rappel moi depuis quand elles sont 4 dans cet appart, ce n'est pas forcément une habitude c'est certain mais ça fait déjà plus d'une semaine voir même plus qu'il y a 7 filles a Barcelone dans 2 apparts prévue pour 6 filles ;-) et je vois mal voir une des filles de barca 2 repartir a barca 1 ;-) 

et pour ce que ça vaut, jasmin est beaucoup plus a l'aise avec sa copine Carolina, qu'elle connais depuis longtemps, que de rester avec des inconnues avec qui elle n'a pas d'atome crochue, crois tu que c'est aussi dans les habitudes de Rlc de laisser une fille  la ou elle ne ce plait pas?

Ils l'ont fait avec Aida et Layla

Link to comment
Share on other sites

Are we to assume, Jasmine has just decided that she has moved into B2 anyway.

My Belle received endless s**t on the B1 board because she walked out on B1 but

a) she was participating in the parties at B1

b) then she was ill

c) she had been frozen out (not playing the blame game but that was the result) at B1

d) she did go back to B1

e) she officially moved

f) she had a good record

Jasmine just decided she wanted to be with Caroline.

Stella did not want to move to B2. Maybe she should just said "No, I'm sleeping on the couch at B1."

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, isidore57 said:

the three girls are lifts, the airport only to Lola 

Possibly they just went with her to the bus station so she can catch the airport bus, there is a flight departing at 13.30 this afternoon for Kiev. It's strange though that they have to make their way to the airport themselves. I'm surprised RLC don't provide transport for them.

Link to comment
Share on other sites

People, Jasmine has not been at B2 for 3 days.  She arrived about 40 hours ago, less than 2 days.  She spent the weekend with her friend does not mean she is moving to B2.  She might but lets wait for the weekend to finish (today) and lets see what happens.  Maybe Carolina moves to B1 when Milena moves out.  The possibilities are endless.

Sit back, watch, and enjoy.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, moos54 said:

Ou les filles ont prisent la décision de rester comme des grandes, faut pas oublier ce sont de vrai personnes et pas que des pions ;-) 

en plus de ce que j'ai pu voir Layla n'avais pas trop l'air de ce plaindre de dormir avec ilona, la seule qui etait pas forcément la bienvenue était Aida effectivement, mais je me fais pas de mouron  pour elle vue ses activités professionnels dans le monde du mannequinat, elle doit connaitre par coeur la vie en communauté avec des filles qu'elle n'aime pas ;-) 

Yeah Layla wasn't so bad I guess. She did join in, she did interact, she never complained about the nudity. I am sure that Aida did not complain either but she never looked with the program. She just existed there and quite frankly nobody is watching to see people exist. Aida was a pretty girl, especially in her early days as a blonde but became a waste of space. When girls like that are there they are preventing girls like Polya, Stella and Belel coming to Barcelona and enjoying themselves.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, legrandrobert said:

If we get another girl in Barc 1 and she doesn't like it , will she move to Barc 2 and make it 5 girls ??  Where will it end ??

suffit juste de ne pas mettre des copines des filles de barca 2 dans barca 1 ^^, apres barca 2 a encore 2 grands canapés dans le salon pour encore plus de fun  ;-) 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...