Jump to content

Leora - Home Activities (2022) #48


Recommended Posts

il y a 2 minutes, pulo filipe a dit :

beau cul😍

Leora dans le salon je repasse des vêtements 

Je n’étais pas devant mon ordinateur leora est-elle revenue avec un nouveau fer a repassé d’après que je vois sur sa table je viens de regarder de près c’et l’ancien

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 16 minutes, Slipper Guyquad a dit :

Eh bien, je ne sais pas, je viens juste de me connecter, donc vous racontez tous les deux des histoires différentes. Donc, soit elle l'a, soit elle ne l'a pas.

Le nouveau fer quelle avait avant elle la laisse tombé et le fer c’est mis à fuir donc elle a repris l’ancien fer qui était dans le tiroir du meuble de la cuisine avec la base noircis

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, patou said:

Le nouveau fer quelle avait avant elle la laisse tombé et le fer c’est mis à fuir donc elle a repris l’ancien fer qui était dans le tiroir du meuble de la cuisine avec la base noircis

That's right Patou this one now is the original one when Leora moved in

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Slipper Guyquad said:

So we're all right and all wrong at the same time, depending on how you view it!😄

You got that right or wrong ? sure one of the bucket mouths will know for sure or will they

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, poncherello said:

There was a rumor that Zena was back in May, does anyone have any news in this sense?

No, nothing and even if she does return to Prague, she may not visit here much. Don't forget, she was only seen for a short while in the first place.

Oh and when Leora says something out loud, it's therefore not a 'Rumour'.

  • Like 3
  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...