Jump to content

Leora - Home Activities (2022) #53


Recommended Posts

2 hours ago, taxio said:

Are the arrival dates of the family being specified?

Yes, i know the exact dates of departure from Russia and arrival in Prague.

But as there are too many mongy cunts here, i'm not telling. They can get fucked!!! HA-HA!!!🤪

(Not you Taxio, You're ok). 

She can do what she wants now as well. Wasted many hours for nowt.

 

  • Sad 1
  • Upvote 8
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Slipper Guyquad said:

Sí, conozco las fechas exactas de salida de Rusia y llegada a Praga.

Pero como hay demasiados cabrones aquí, no lo digo. Se pueden follar!!! ¡¡¡JA JA!!! 🤪

(Tú no Taxio, Estás bien). 

Ella puede hacer lo que quiera ahora también. Desperdicié muchas horas por ahora.

 

gracias, si, estoy bien, con ganas de saber cosas, pero que le vamos a hacer, tendré que esperar a que lleguen

El foro es lo que es, yo personalmente creo que hacéis una gran labor, si hay gente que no quiere saber, o.. si saben mas de lo que aquí se vierte, que lo digan, que compartan con los demás, si no, que no entorpezcan el trabajo que otros hacéis de forma desinteresada

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, taxio said:

and that's how it is..... how I've been left without an answer

There is nobody who posts on the forum with more information about the imminent arrival of Paul and Eva than Slipper and GagHer.

Slipper has kept everyone informed of possible and probable movements since it was decided by Leora and Paul that this meeting would at last take place.

Like yourself Taxio most people appreciate the information that is forthcoming from these two individuals, as it is known that they do not speculate or say things to impress others but only to pass on the knowledge that they have gleaned.

There are some on here that do nothing but speculate and post unsubstantiated bullshit, but condemn those that tell the truth, and who try to provide a service to others who either can't view for whatever reason or don't have the time or ability to translate as best as possible what is spoken in public by Leora.

I personally have nothing but gratitude for these two individuals and anyone else who provides a service beneficial to others, and those ignorant ingrates who treat them with derision should be ashamed.

 

  • Upvote 7
Link to comment
Share on other sites

il y a 15 minutes, jimbo4 a dit :

Il n’y a personne qui poste sur le forum avec plus d’informations sur l’arrivée imminente de Paul et Eva que Slipper et GagHer.

Slipper a tenu tout le monde informé des mouvements possibles et probables depuis qu’il a été décidé par Leora et Paul que ces retrouvailles auraient enfin lieu.

Comme vous-même Taxio, la plupart des gens apprécient les informations fournies par ces deux individus, car on sait qu’ils ne spéculent pas ou ne disent pas des choses pour impressionner les autres, mais uniquement pour transmettre les connaissances qu’ils ont glanées.

Il y a des d’idiots ici qui ne font que spéculer et publier des conneries non fondées, mais condamnent ceux qui disent la vérité et qui essaient de fournir un service à d’autres qui ne peuvent pas voir pour une raison quelconque ou qui n’ont pas le temps ou capacité à traduire au mieux ce qui est dit en public par Leora.

Personnellement, je n’ai que de la gratitude pour ces deux personnes et toute autre personne qui fournit un service bénéfique aux autres et ceux qui les provoquent avec dérision auraient dû avoir honte.

 

Bonjour Jimbo

Merci pour votre réponse

Lorsque qu’il m » arrive à dire des choses sur léora au cours de ces conversation j’essaye d’être à peu près sûr de ce que j’écris pour éviter que tout soit déformé mais je préfère faire confiance à Guyquad et GagHer

, mais c’est difficile à déchiffré des fois et je ne poste pas

Mais en ce moment je suis rare à la regarder et a l’écoutée

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...