Jump to content

Leora & Paul - Home Activities (2022) #12


Pete1960

Recommended Posts

Il y a 3 heures, Aussie_oi_oi a dit :

Jamais vu l'appartement aussi désordonné.

Il est vrais q'avant l'arrivée de Paul ,le ménage été fait a font une fois par semaine,mais a aujourd’hui le ménage est fait a la va vite et pas toute les semaines et on ne parle le pas du repassage ;finalement elle deteind sur Paul

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Anode said:

Il est vrais q'avant l'arrivée de Paul ,le ménage été fait a font une fois par semaine,mais a aujourd’hui le ménage est fait a la va vite et pas toute les semaines et on ne parle le pas du repassage ;finalement elle deteind sur Paul

Instead of concentrating on your undying love for Paul, concentrate on what's really happening, then you may just learn something and stop being so bitter, or are you in training to become a Troll

  • Upvote 6
Link to comment
Share on other sites

il y a 7 minutes, Newark52 a dit :

Au lieu de vous concentrer sur votre amour éternel pour Paul, concentrez-vous sur ce qui se passe réellement, alors vous pourriez simplement apprendre quelque chose et cesser d'être si amer, ou êtes-vous en formation pour devenir un Troll

je cité Leora ,Mr Neward52 apprenez a lire

  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Anode said:

Quand a ma formation de troll ,je la suit depuis une semaine pour essayé d’être a votre niveau

I must have touched a nerve, now the insults have started, so I suggest you carry on while I enjoy my life away from CC and RLC. Try it, it's quite refreshing that's why I only look into CC about every couple of weeks, because most of the bullshit that's posted just keeps getting repeated over and over again, see you in a couple of weeks, Enjoy

  • Upvote 7
Link to comment
Share on other sites

il y a 26 minutes, Newark52 a dit :

J'ai dû toucher une corde sensible, maintenant que les insultes ont commencé, je vous suggère donc de continuer pendant que je profite de ma vie loin de CC et RLC. essayez-le, c'est assez rafraîchissant, c'est pourquoi je ne regarde CC que toutes les deux semaines environ, car la plupart des conneries qui sont publiées ne cessent de se répéter encore et encore, à dans quelques semaines, profitez-en

Je ne vois aucunes insultes dans mes propos,par compte vous ne vous gênez pas !!!

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, dougiestyle4u said:

Leora goes out of her way to spoil, pamper and cater to Paul. She has become a slave woman to Paul. Just an observation and my opinion. I think Paul does his phone business as a work from home call center employee or something similar.

I wouldn't say she's a slave.  My g/f has similarities to Leora. Tough we share most household chores (from cooking to laundry, and so on), there are things she does that I don't do (i.e. clean house). And there are things I do she does not (handyman stuff, pay the bills).

In Leora's case, it is a head scratcher what was does Paul bring to the relationship.  From what I see, it's mostly moral/emotional support (which was lacking in mother Russia)....and while most of us may do more to make our relationships work, what Paul does is enough to make her happy.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...