Jump to content

B4 - General Topic 2023 #40 (July / August)


Recommended Posts

57 minutes ago, kris66 said:

Interesting that Ashley was sad and cried with Aziza a little when saying goodbye to Aziza in Aziza's room. When she said goodbye to Gloaria only Gloria cried.

Yes, I think Aziza is a good person, and they know it.

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, studev3131 said:

I know RLC is having trouble getting girls, I know that Tani has been a great guest especially at the beginning but @Noldus any updates on her departure.  

Nope, maybe fighting for Randislava's 513 days under the first stay, but I think she has to forget it.. It will maybe be more than 513 ...... 😉 

Link to comment
Share on other sites

It's ashamed how the RLC Tenants, give Aziza a big going away Party. But Gloria doesn't get anything like that for her. I like Gloria she was nice & quiet Gal. Aziza was cool, but she was at odds with some Tenants. Well I guess when you're the Queen B, everyone gathers around you more?

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, corvette08 said:

Why wouldn't she just hand it to her? That's strange.

When you give someone a wad of money, I think its good manners not to hand it to them in front of people. TopKnot in particular. Maybe when Aziza saw him, she put it by the stairs. No ones business if its $1 or $1000.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Troy said:

Es ist beschämend, wie die RLC-Mieter Aziza eine große Abschiedsparty geben. Aber Gloria bekommt so etwas nicht von ihr. Ich mag Gloria, sie war nett und ruhig, Gal. Aziza war cool, aber sie war mit einigen Mietern uneins. Nun, ich schätze, wenn du die Königin B bist, versammeln sich alle mehr um dich?

Ich weiß nicht wo hier der Haß und die Häme von vielen Foristen auf Aziza herkommt. Wo steht geschrieben daß sich jeder Teilnehmer und jede Teilnehmerin am RLC-Projekt mit allen BewohnerInnen gleichermaßen verstehen muß ? Wo steht geschrieben daß Aziza sich ständig in den Vordergrund spielen mußte und ihr ganzes Leben , oder das was einige hier darunter verstehen, vor der Kamera auskotzen muß ? Sie ist hübsch, blond und nicht so abartig beschmiert wie einige dort. Sie hat ihr Ding gemacht aber eben nicht nur.  Na und ? Schon vergessen wo Gloria ohne Aziza in dieser fürchterlichen Alkoholnacht gelandet wäre. Denkt hier jemand daß dies bei den Mädchen gut angekommen ist ? Und es war schon immer so daß einige Abschiedspartys bekommen haben von den Teilnehmern organisiert und einige ganz besonders " verdiente Mitglieder " auch von RLC gesponsert. Ich hätte sie gern noch länger bei RLC gesehen eben weil sie in gewisser Weise aus dem schlimmen Durchschnitt bei RLC herausragte. Übrigens : ich mag auch Gloria . Leider hat sie sich durch ihr Verhalten ein Wenig selbst aus dem Rennen genommen. 

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Gerald Knauft said:
37 minutes ago, Troy said:

 

Ich weiß nicht wo hier der Haß und die Häme von vielen Foristen auf Aziza herkommt. Wo steht geschrieben daß sich jeder Teilnehmer und jede Teilnehmerin am RLC-Projekt mit allen BewohnerInnen gleichermaßen verstehen muß ? Wo steht geschrieben daß Aziza sich ständig in den Vordergrund spielen mußte und ihr ganzes Leben , oder das was einige hier darunter verstehen, vor der Kamera auskotzen muß ? Sie ist hübsch, blond und nicht so abartig beschmiert wie einige dort. Sie hat ihr Ding gemacht aber eben nicht nur.  Na und ? Schon vergessen wo Gloria ohne Aziza in dieser fürchterlichen Alkoholnacht gelandet wäre. Denkt hier jemand daß dies bei den Mädchen gut angekommen ist ? Und es war schon immer so daß einige Abschiedspartys bekommen haben von den Teilnehmern organisiert und einige ganz besonders " verdiente Mitglieder " auch von RLC gesponsert. Ich hätte sie gern noch länger bei RLC gesehen eben weil sie in gewisser Weise aus dem schlimmen Durchschnitt bei RLC herausragte. Übrigens : ich mag auch Gloria . Leider hat sie sich durch ihr Verhalten ein Wenig selbst aus dem Rennen genommen. 

 What are You talking about dude? I don't have any hatreds toward any of these people. I do not know them personally, and neither does you.  This is a chat room where people express their opinion whether It's wrong or not. I do not have feelings for these people and they don't have feelings for the people who watch them. They come here to make money and to live their life, for a Social Experiment in front of cameras. I'm a looker, spectator, viewer, watcher Just like everyone else that watches  RLC.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...