Jump to content

Zoya & Lev - Pictures (2015)


Recommended Posts

il semble que plusieurs filles de rlc ont leurs "menstruations", en même temps......je pense qu'il va falloir attendre un peu, pour que zoya recommence le spectacle!!!

it seems that many girls have their rlc "menstruation", at the same time ...... I think we will have to wait a bit, so that the show zoya again !!! :-\ :-\

Link to comment
Share on other sites

Guest bobbyjoe

il semble que plusieurs filles de rlc ont leurs "menstruations", en même temps......je pense qu'il va falloir attendre un peu, pour que zoya recommence le spectacle!!!

it seems that many girls have their rlc "menstruation", at the same time ...... I think we will have to wait a bit, so that the show zoya again !!! :-\ :-\

generalement les filles ont leur periodes en fin de mois je dirais entre le 20 et le 30 de chaque mois,

je suis pas gyneco mais c'est vrai qu'elles ont leur periodes quasi toutes en mêmes temps,

oceanne,tu pourrais nous apporter quelques precisions peut-être ;D

Link to comment
Share on other sites

                Even all dressed up she is still as beautiful as Leora or Kamila !

I think she has a very subtle beauty.  Zoya has a great body, if you like lean, healthy girls.  She looks like the kind of girl you would meet in an art gallery...very classy & artsy, without being wacky.

I still think she looks a little like Amanda Knox; I thought she had the same kind of beauty.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...