euromike69 Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 4 minutes ago, kase said: i forgot me sorry Kase do whatever the fuck you wanna do,,this is a free forum that welcomes all folks ,,if you wanna write in ALL CAPS LIKE MIKEY,,YOU CAN DO SO MY FRIEND,,,,,NO NEED TO SAY SORRY TO ANYONE BECAUSE THEY GET MAD OVER SOME TRIVIAL AND BULLSHIT ASS REASONS,,I SAY FUCK THEM.,,,,IF "THOR-FART" DON'T LIKE WHAT I OR ANYONE ELSE ON THIS FORUM DOES THEN HE CAN EITHER PUT US ON HIS IGNORE LIST OR GET THE FUCK OFF CC.!!!! That dude has some real fucking issues,,if that's all he can do is sit around every freaking day and watch another man on cc,,,let me repeat that,,sit on his fucking ass and watch another man,,,unless he is into guys,,I don't see why the fuck any guy on here would give a fuck what another guy does,,or even how he writes,,wtf,,,stay in your own lane and watch yourself,,and stop trying to bully other cc members "Thor-fart",,,Kase did nothing to you so shut the fuck up and leave him alone. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
StnCld316 Posted July 30, 2016 Author Share Posted July 30, 2016 6 hours ago, Thorhart said: Why the fuck do you always post in caps lock ? I don't mind the Caps Lock. It makes it easier to read. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kase Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 30 minutes ago, euromike69 said: Kase gjøre hva faen du ønsker å gjøre ,, dette er et gratis forum som tar imot alle folk ,, hvis du ønsker å skrive i STORE BOKSTAVER SOM MIKEY ,, kan du gjøre det MIN VENN ,,,,, ikke nødvendig å si SORRY FOR ALLE fordi de får MAD over noen trivielle og tull ASS GRUNNER ,, jeg si fUCK THEM. ,,,, IF "THOR-FART" liker ikke det jeg eller noen andre på dette forumet GJØR SÅ HAN KAN enten sette oss på sin IGNORE LISTE ELLER FÅ FUCK OFF CC. !!!! At fyren har noen reell jævla problemer ,, hvis det er alt han kan gjøre er å sitte rundt hver freaking dag og se en annen mann på cc ,,, la meg gjenta det ,, sitte på sin jævla ræva og se på en annen mann ,,, med mindre han er i gutta ,, jeg ser ikke hvorfor i helvete noen fyr på her ville gi en faen hva en annen fyr gjør ,, eller hvordan han skriver ,, wtf ,,, bo i ditt eget kjørefelt og se deg selv ,, og stoppe prøver å mobbe andre cc medlemmer "Thor-fjert" ,,, Kase gjorde ingenting for deg så hold kjeft og la ham være i fred. thanks shall you have i can not so much bad in english also but i try 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kase Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 34 minutes ago, euromike69 said: Kase gjøre hva faen du ønsker å gjøre ,, dette er et gratis forum som tar imot alle folk ,, hvis du ønsker å skrive i STORE BOKSTAVER SOM MIKEY ,, kan du gjøre det MIN VENN ,,,,, ikke nødvendig å si SORRY FOR ALLE fordi de får MAD over noen trivielle og tull ASS GRUNNER ,, jeg si fUCK THEM. ,,,, IF "THOR-FART" liker ikke det jeg eller noen andre på dette forumet GJØR SÅ HAN KAN enten sette oss på sin IGNORE LISTE ELLER FÅ FUCK OFF CC. !!!! At fyren har noen reell jævla problemer ,, hvis det er alt han kan gjøre er å sitte rundt hver freaking dag og se en annen mann på cc ,,, la meg gjenta det ,, sitte på sin jævla ræva og se på en annen mann ,,, med mindre han er i gutta ,, jeg ser ikke hvorfor i helvete noen fyr på her ville gi en faen hva en annen fyr gjør ,, eller hvordan han skriver ,, wtf ,,, bo i ditt eget kjørefelt og se deg selv ,, og stoppe prøver å mobbe andre cc medlemmer "Thor-fjert" ,,, Kase gjorde ingenting for deg så hold kjeft og la ham være i fred. thanks shall you have i can not so much Link to comment Share on other sites More sharing options...
kase Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 38 minutes ago, euromike69 said: Kase gjøre hva faen du ønsker å gjøre ,, dette er et gratis forum som tar imot alle folk ,, hvis du ønsker å skrive i STORE BOKSTAVER SOM MIKEY ,, kan du gjøre det MIN VENN ,,,,, ikke nødvendig å si SORRY FOR ALLE fordi de får MAD over noen trivielle og tull ASS GRUNNER ,, jeg si fUCK THEM. ,,,, IF "THOR-FART" liker ikke det jeg eller noen andre på dette forumet GJØR SÅ HAN KAN enten sette oss på sin IGNORE LISTE ELLER FÅ FUCK OFF CC. !!!! At fyren har noen reell jævla problemer ,, hvis det er alt han kan gjøre er å sitte rundt hver freaking dag og se en annen mann på cc ,,, la meg gjenta det ,, sitte på sin jævla ræva og se på en annen mann ,,, med mindre han er i gutta ,, jeg ser ikke hvorfor i helvete noen fyr på her ville gi en faen hva en annen fyr gjør ,, eller hvordan han skriver ,, wtf ,,, bo i ditt eget kjørefelt og se deg selv ,, og stoppe prøver å mobbe andre cc medlemmer "Thor-fjert" ,,, Kase gjorde ingenting for deg så hold kjeft og la ham være i fred. thanks shall you have Link to comment Share on other sites More sharing options...
kase Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 (edited) Good night ladies Edited July 30, 2016 by kase 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjs Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 We have plenty of comedy and drama on this site ,so we can remove the pic section and video . :{ they are not being used } 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
menouscope2015 Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 1 hour ago, jjs said: We have plenty of comedy and drama on this site ,so we can remove the pic section and video . :{ they are not being used } that will be the first appartment with no pics and videos ... it wouldn't make a big change Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julian Lan Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 I may start posting pics again.... haven't been banned in a while 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kase Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 (edited) yes kristy is divine and angels girls Edited July 31, 2016 by kase 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kase Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 Some reputation sore me is the bad reputation for a post in a topic why Link to comment Share on other sites More sharing options...
kase Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 (edited) the is not everyone as liker that be kind against girls i get only bad reputation way Edited July 31, 2016 by kase Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts