Jump to content

Kamila & Kristy ~ General Chat For This Apartment July 01,2016. to September 30,2016.


Recommended Posts

4 minutes ago, kase said:

i forgot me sorry

Kase do whatever the fuck you wanna do,,this is a free forum that welcomes all folks ,,if you wanna write in ALL CAPS LIKE MIKEY,,YOU CAN DO SO MY FRIEND,,,,,NO NEED TO SAY SORRY TO ANYONE BECAUSE THEY GET MAD OVER SOME TRIVIAL AND BULLSHIT ASS REASONS,,I SAY FUCK THEM.,,,,IF "THOR-FART" DON'T LIKE WHAT I OR ANYONE ELSE ON THIS FORUM DOES THEN HE CAN EITHER PUT US ON HIS IGNORE LIST OR GET THE FUCK OFF CC.!!!! best-devil-smiley-emoticon.gif

That dude has some real fucking issues,,if that's all he can do is sit around every freaking day and watch another man on cc,,,let me repeat that,,sit on his fucking ass and watch another man,,,unless he is into guys,,I don't see why the fuck any guy on here would give a fuck what another guy does,,or even how he writes,,wtf,,,stay in your own lane and watch yourself,,and stop trying to bully other cc members "Thor-fart",,,Kase did nothing to you so shut the fuck up and leave him alone.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, euromike69 said:

Kase gjøre hva faen du ønsker å gjøre ,, dette er et gratis forum som tar imot alle folk ,, hvis du ønsker å skrive i STORE BOKSTAVER SOM MIKEY ,, kan du gjøre det MIN VENN ,,,,, ikke nødvendig å si SORRY FOR ALLE fordi de får MAD over noen trivielle og tull ASS GRUNNER ,, jeg si fUCK THEM. ,,,, IF "THOR-FART" liker ikke det jeg eller noen andre på dette forumet GJØR SÅ HAN KAN enten sette oss på sin IGNORE LISTE ELLER FÅ FUCK OFF CC. !!!! beste-devil-smiley-emoticon.gif

At fyren har noen reell jævla problemer ,, hvis det er alt han kan gjøre er å sitte rundt hver freaking dag og se en annen mann på cc ,,, la meg gjenta det ,, sitte på sin jævla ræva og se på en annen mann ,,, med mindre han er i gutta ,, jeg ser ikke hvorfor i helvete noen fyr på her ville gi en faen hva en annen fyr gjør ,, eller hvordan han skriver ,, wtf ,,, bo i ditt eget kjørefelt og se deg selv ,, og stoppe prøver å mobbe andre cc medlemmer "Thor-fjert" ,,, Kase gjorde ingenting for deg så hold kjeft og la ham være i fred.

thanks shall you have i can not so much bad in english also but i try

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, euromike69 said:

Kase gjøre hva faen du ønsker å gjøre ,, dette er et gratis forum som tar imot alle folk ,, hvis du ønsker å skrive i STORE BOKSTAVER SOM MIKEY ,, kan du gjøre det MIN VENN ,,,,, ikke nødvendig å si SORRY FOR ALLE fordi de får MAD over noen trivielle og tull ASS GRUNNER ,, jeg si fUCK THEM. ,,,, IF "THOR-FART" liker ikke det jeg eller noen andre på dette forumet GJØR SÅ HAN KAN enten sette oss på sin IGNORE LISTE ELLER FÅ FUCK OFF CC. !!!! beste-devil-smiley-emoticon.gif

At fyren har noen reell jævla problemer ,, hvis det er alt han kan gjøre er å sitte rundt hver freaking dag og se en annen mann på cc ,,, la meg gjenta det ,, sitte på sin jævla ræva og se på en annen mann ,,, med mindre han er i gutta ,, jeg ser ikke hvorfor i helvete noen fyr på her ville gi en faen hva en annen fyr gjør ,, eller hvordan han skriver ,, wtf ,,, bo i ditt eget kjørefelt og se deg selv ,, og stoppe prøver å mobbe andre cc medlemmer "Thor-fjert" ,,, Kase gjorde ingenting for deg så hold kjeft og la ham være i fred.

thanks shall you have i can not so much

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, euromike69 said:

Kase gjøre hva faen du ønsker å gjøre ,, dette er et gratis forum som tar imot alle folk ,, hvis du ønsker å skrive i STORE BOKSTAVER SOM MIKEY ,, kan du gjøre det MIN VENN ,,,,, ikke nødvendig å si SORRY FOR ALLE fordi de får MAD over noen trivielle og tull ASS GRUNNER ,, jeg si fUCK THEM. ,,,, IF "THOR-FART" liker ikke det jeg eller noen andre på dette forumet GJØR SÅ HAN KAN enten sette oss på sin IGNORE LISTE ELLER FÅ FUCK OFF CC. !!!! beste-devil-smiley-emoticon.gif

At fyren har noen reell jævla problemer ,, hvis det er alt han kan gjøre er å sitte rundt hver freaking dag og se en annen mann på cc ,,, la meg gjenta det ,, sitte på sin jævla ræva og se på en annen mann ,,, med mindre han er i gutta ,, jeg ser ikke hvorfor i helvete noen fyr på her ville gi en faen hva en annen fyr gjør ,, eller hvordan han skriver ,, wtf ,,, bo i ditt eget kjørefelt og se deg selv ,, og stoppe prøver å mobbe andre cc medlemmer "Thor-fjert" ,,, Kase gjorde ingenting for deg så hold kjeft og la ham være i fred.

thanks shall you have

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...