Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

Ah danaya tu seras mon grand regret ! La personnalité que tu montrais me plaisait (tes reactions parfois, ta surprise pour l'anniversaire d'ilona, tes desirs de vouloir aller tres loin avec ilona) ; Je pense que tu n'as pas été avec la partenaire qui te convenait. Je ne parlerais pas de ton physique, tout le monde a vu que tu étais belle,pas la peine d'en rajouter. Quand tu partiras, car ton attitude  actuelle me fait penser que c'est imminent, reviens un jour te montrer dans un autre  appart, ou deviens mannequin dans des magazines qu'on puisse te revoir. Desolé ma belle, je rève...

Ah Danaya, you be be my big regret here ! you could be a star of RLC ! The  personnality you shows had touch me (your reacts sometimes, your surpise for ilona birthday, your desirs to be more and more intimate with ilona) ; i think you han't be with the best partner. I will not tzalk about your look, you're cute and all knows that. When you leaves thsi apprt, think to come back one day in another appart to show you, or become a top model and make photos for magazines we can see you ! sorry cute, i'm dreaming....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...