Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

19 minutes ago, homersimpson95 said:

anka, no debe utilizar este término, así que hagan lo que quieran, pero no estamos aquí para insultar a estas chicas, y no lo has evidencia de que - un poco de respeto es mejor para todos 

El respeto tienen que ganarselo porque lo que han hecho hasta la fecha a sido reirse, burlarse y estafar a los abonados que pagan con sus continuas ausencias, y esto ultimo es lo que da que pensar. Estas chicas son modelos? De que? De la fiesta? De la estafa? Fuera estas dos ya y a estafar a otros.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

homer simpson       sound   like     adele    taken   dislike  to   aida       she   wants  to     piss   off    and     leave      aida       with     danaya

Link to comment
Share on other sites

il y a 6 minutes, roy1 a dit :

homer simpson       sound   like     adele    taken   dislike  to   aida       she   wants  to     piss   off    and     leave      aida       with     danaya

roy i have no judgement about relationships between adele and aida, because i don't know what's happen between her. i just really regret that all the member sand the paid members of RLC are the loosers in this poor story. And i think RLC have make a mistake, RLC probably put aida, without take time to be sure that is a good option in this appart, because they didn't find someone else.  We are all loosers.... bad, very bad

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

very  true   homersimpson     been    loosers     since    ilona   left    something   drastic  needs    to  happen     from   what   ive   read    danaya   is  trying   to   form     a   friendship    with    aida        and    its  causing      big   problems  with     adele     danaya   stand   up   to    adele     make    aida    welcome

Link to comment
Share on other sites

Oui Homersimpson95. Tu as raison sur la relation tendue qu'il y a entre Adele et Aida. J'ai un doute, mais peut être qu'elles se connaissaient un peu avant (Ukraine) et qu'un malentendu a eu lieu entre les 2.

Comment expliquer une telle attitude agressive, alors que Aida vient juste d'arriver? il est donc possible qu'un problème externe a RLC se soit produit. Cela reste juste mon avis.

Personne ne peut réagir de la sorte envers quelqu'un ou une qui ne connait pas. Donc, il y a peut être un passé...

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, winnlove said:

Yes Homersimpson95. You're right on the tense relationship that exists between Adele and Aida. I have a doubt, but can they knew a little before (Ukraine) and a misunderstanding occurred between the two.

Why such aggressive attitude, while Aida has just arrived? therefore it is possible that an external RLC problem has occurred. This remains just my opinion.

Nobody can react this way toward someone or who does not know. So there may be a past ...

There was!!! Both went to same High School.  Adele and Aida competed for home coming queen-Aida Won!!! Pissed off Adele and she can't forget!!! 

Just kidding!!!

Link to comment
Share on other sites

si il s'agit d'un passé ancien, RLC a tout faux et est ridicule d'avoir fait venir aida. Je ne pense pas qu'aida aurait accepté de venir si un tel different existait depuis longtemps mais c'est juste mon avis ; il y a du se passer quelquechose lorsqu'elle arrivée pendant la maintenance, des paroles ont été dites peut être, je ne sais pas..... Mais quelle betise de RLC c'est pas possible.. En plus Aida est clairement pas interessée par la nudité, ce qui est un minimum dans cet appart..... C'est n'importe quoi. Et dire que nous sommes assez idiot pour payer pour voir 2 nanas se faire la gueule......

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, winnlove said:

Oui Homersimpson95. Tu as raison sur la relation tendue qu'il y a entre Adele et Aida. J'ai un doute, mais peut être qu'elles se connaissaient un peu avant (Ukraine) et qu'un malentendu a eu lieu entre les 2.

Comment expliquer une telle attitude agressive, alors que Aida vient juste d'arriver? il est donc possible qu'un problème externe a RLC se soit produit. Cela reste juste mon avis.

Personne ne peut réagir de la sorte envers quelqu'un ou une qui ne connait pas. Donc, il y a peut être un passé...

OU une question de jalousie ou de territoire.  Adele veut certainement garder le contrôle sur Danaya et sent Aida comme une menace.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

à l’instant, legrandrobert a dit :

OU une question de jalousie ou de territoire.  Adele veut certainement garder le contrôle sur Danaya et sent Aida comme une menace.

je pense que c'est encore plus que ca robert. Pour être à ce point, il doit y avoir autre chose. Mais àje dirais que je me fiche de ces querelles, je ne suis pas sur RLC pour voir ca, franchement RLC YOU SUCKS WITH THE DANAYA ADELE AIDA APPART . GIVE US IRMA AND DANAYA AND THAT'S ALL.  Sorry, i'm fed up and i become angry... ?

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...