Jump to content
*** New Software Coming Soon! Please Check for Important Information in the Read Me Section ***

Barcelona Apt. #2 ~ General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos January to March 2017

Recommended Posts

Posted
4 minutes ago, kase said:

i think that we can not nag so much angelina i think she has her period  Beautiful ladies also get their period also :smile:

I know I'm just say shit I seen her take some tampons in bath room 2 days ago I watch her all the time nomadder what she does I like her and the twins are hot but not like angel is

Posted
12 minutes ago, kase said:

i think that we can not nag so much angelina i think she has her period  Beautiful ladies also get their period also :smile:

8 minutes ago, bud2966 said:

I know I'm just say shit I seen her take some tampons in bath room 2 days ago

I would still take her strings or no strings (attached) :biggrin:

• Upvote 2
Posted
14 minutes ago, bud2966 said:

Jeg vet at jeg bare si dritt jeg sett henne ta noen tamponger i bad 2 dager siden jeg ser henne hele tiden nomadder hva hun gjør jeg liker henne og tvillingene er varmt, men ikke som engel er

yes everyone must like ngel i do it 

Posted
18 minutes ago, bud2966 said:

Jeg vet at jeg bare si dritt jeg sett henne ta noen tamponger i bad 2 dager siden jeg ser henne hele tiden nomadder hva hun gjør jeg liker henne og tvillingene er varmt, men ikke som engel er

yes everyone must like angel i do it 

Posted
3 minutes ago, bud2966 said:

I really like watching angel take her baths

you could have stop at " I really like watching angel" nobody wouldn't have contradict you ^^ 

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...