Jump to content

Barcelona Apt. #2 ~ General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos January to March 2017


Recommended Posts

4 minutes ago, vortios said:

I think you're right about this. I do not think Danaya leaves the house because the police showed up at the house. I think it's a decision made long ago (I'd even say she came in with a set date to leave the house).

I agree Vortios...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 2 minutes, nagachilli2 a dit :

Puis-je dire quelque chose les gars. Je sais pas beaucoup ici sont fans de Nicole, mais merci pour lui donner un peu de mou aujourd'hui. 

Elle a été probablement shagging Miguel derrière Marc / dos de Mike, mais qui est ma fille ....:dodgy:

...Je plaisante...:biggrin:

Du mou,  elle n'en aura pas avec moi,   tu devrais que quand on baise avec tant de partenaires différents en si peu de temps,  on prend ses précautions et on mes des préservatifs...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, isidore57 said:

Du mou,  elle n'en aura pas avec moi,   tu devrais que quand on baise avec tant de partenaires différents en si peu de temps,  on prend ses précautions et on mes des préservatifs...

Women like Nicole and men like marc are the reason why AIDS still has a chance.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, nagachilli2 said:

Looks like my girls packing guys. Put the champagne on ice...:dodgy:

... It is very sad to see Nicole leaving. ... :cry: ... anyway, i liked her stay in this project very much (expect the fight) and hope she will be back some day. ... :)

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...