Jump to content

Girls on Vacation ~ General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos April to July 2017


Recommended Posts

il y a 4 minutes, JD007 a dit :

Kylie regardait la pose sur son dos il y a quelques instants endormis. spectacle impressionnant! super ensemble en bonne santé des poumons sur cette jeune fille :biggrin:

Kylie ou Gina?

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, balt2103 said:

Well, the c. You should leave it out of the body. The little one is really sorry for me.

The Jägermeister with all his herbs is only to drink in small quantities.
We know this, the girls did not know. They drank like vodka.
Now the 
Jägermeister has given them a lesson.

Link to comment
Share on other sites

Well it looks like preparation to go out. I am over optimistic but with that chair, I thought maybe My Belle:heart:'ll dance or give us a peeling but once more I have to give out a big sigh as my favourite mortal girl is on her phone agian sitting on the couch covered in a towel. I am so positive towards Belle but after the last 2 nights it is getting really hard.  

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, eremes said:

The Jägermeister with all her herbs is only available in small quantities.
We know this, the girls did not know. They drank like vodka.
Now the 
Jägermeister has given them a lesson.

Hoffentlich machen sie es so wie ich. Ich habe vor etwa 30 Jahren das Zeug mal genau so gesofffen wie die beiden Mädchen.

Mit Auswirkungen, auf die ich hier nicht weiter eingehen möchte.

Danach habe ich alles gesoffen, und auch oft viel zu viel davon. Aber nie wieder Jägermeister!

Ich hoffe, die Mädchen machen das genau so.

Allerdings werden sie nicht nein sagen, wenn in einer Gruppe alle Jägermeister trinken. Weil es "in" ist, und dann muss man halt mitmachen.

Und irgendwie war das ja auch alles recht lustig anzusehen heute morgen. Wie Gina da so friedlich schlafend in ihrer Badewanne lag... ich hätte sie samt Wanne klauen können....

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, eremes said:

The Jägermeister with all his herbs is only to drink in small quantities.
We know this, the girls did not know. They drank like vodka.
Now the 
Jägermeister has given them a lesson.

Sorry the translator fucked me up

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, balt2103 said:

Hoffentlich machen sie es so wie ich. Ich habe vor etwa 30 Jahren das Zeug mal genau so gesofffen wie die beiden Mädchen.

Mit Auswirkungen, auf die ich hier nicht weiter eingehen möchte.

Danach habe ich alles gesoffen und auch oft viel zu viel davon. Aber nie wieder Jägermeister!

Ich hoffe, die Mädchen machen das genau so.

Allerdings werden sie nicht nein sagen, wenn in einer Gruppe alle Jägermeister trinken. Weil es "in" ist, und dann muss man halt mitmachen.

Und irgendwie war das ja auch alles recht lustig anzusehen heute morgen. Wie Gina da so friedlich schlafend in ihrer Badewanne lag... ich hätte sie samt Wanne klauen können....

Dann hätten sie fast gleich auch Underberg trinken können...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...