Jump to content

Girls on Vacation - Chat Comments, & Quotes November - December 2017.


Recommended Posts

20 minutes ago, Xide said:

Les see what do i think about a girl who lines up a threesome wih her BF BUTT once he pokes her in the puss she freaks out and calls him away MIDWAY through he dirty deed.

Leaving Renatta here with her legs spread wide and a WTF Face look......

I can imagine her waking up pissed as hell.

She was so drunk she likely won't remember a thing.

Link to comment
Share on other sites

il y a 41 minutes, timber a dit :

Alors, ma théorie le soir:

C'est le gars que Victoria a passé la nuit avec quand elle a disparu du jour au lendemain. Elle est revenue avec quelques pièces de lingerie, et ce gars-là semblait avoir une alimentation de choses comme ça. Et il semblait nettement plus attaché à elle que de Renata.

Quelques traductions que j'ai vu ont mentionné que Renata a une relation ouverte avec son petit ami (elle lui dit apparemment tout). Donc, l'un ou l'autre d'entre eux ont décidé un trio avec le nouveau type de Vicky était en ordre. Mais je pense qu'il aurait pu aller un petit peu plus loin que Vicky était à l'aise, d'où la conversation balcon après qu'elle l'a vu et Renata ensemble sur le canapé.

Il sera intéressant de voir ce qui se passe quand ils dégrisent.

un vrai conte de fée, bravo!! mais ce qui saute aux yeux ce soir, est bien plus évident!!!

a real fairy tale, bravo !! but what is obvious to you tonight is much more obvious!:lightbulb:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Xide said:

I can imagine her waking up pissed as hell.

Maybe she gets pissed (angry) tomorrow, but she certanly was pissed (drunk) tonight...... and if she do as Gina, wet the bed, she could be pissed in 3 different meanings, LOL!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Sergio said:

I am happy that these girls have made many people happy, but I always look for a response from Thestarider, what were we seeing tonight?

Are you saying you don't know what you saw until someone else tells you what you saw?  That's pretty sad...:sad:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...