Jump to content

Leora - General Chat Topic November 2019 #12


jugghead

Recommended Posts

 

  • Members
  •  567
  • 2,820 posts
  •  
  •  

jugghead
You know I'm a body lover, especially mine... maybe I'm very demanding.. hahaha.
a few weeks ago i saw a picture of when she came to prague in the bathtub... her first moment.. hahaha
and last time last week I looked at that picture and what I was seeing at the time in GR, his ass has changed a lot .... has gained a lot and you can see the first marks of cellulite, 
I think it's time for her to exercise, if she wants to continue living off her body... hahaha.
..................................................................................................................................................................................................................................................................................
Whilst I do critique her for what in my opinion by her own standards is under-performing, I would never disrespect or belittle her because of her body....I personally believe she still has a magnificent body that many women would spend fortunes to look like, and many men lust after. Yes she has put on a little weight, but if anything it has accentuated her already beautiful body and she looks well with it.

I draw the line at " fat shaming " or any form of physical criticism of anyone, It is to me a form of bullying, and I am surprised that you would make such a remark Raul. I realise by your posts that  you are a great fan of diet and exercise, which is fine for you, but situations dictate what other people do with their own bodies, not peer pressure and unwarranted cruel criticism.  

Whilst I have always been opinionated and critical when I thought justified, it nevertheless surprised me that you would make a remark like that, as you have unlike me always acted like a gentleman toward her.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, jimbo4 said:

 

  • Miembros
  •  567
  • 2,820 publicaciones
  •  
  •  

jugghead
Sabes que soy un amante del cuerpo, especialmente el mío ... tal vez soy muy exigente ... jajaja.
Hace unas semanas vi una foto de cuando ella vino a Praga a la bañera ... su primer momento ... jajaja
y la última vez la semana pasada miré esa foto y lo que estaba viendo en ese momento en GR, su trasero tiene cambió mucho ... ha ganado mucho y puedes ver las primeras marcas de celulitis,
creo que es hora de que haga  ejercicio, si quiere seguir viviendo de su cuerpo ... jajaja.
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ........................
Si bien la critico por lo que en mi opinión, según sus propios estándares, es de bajo rendimiento, nunca la faltaría al respeto o la menospreciaría por su cuerpo ... Personalmente, creo que todavía tiene un cuerpo magnífico al que muchas mujeres gastarían fortunas. parece, y muchos hombres desean. Sí, ella ha engordado un poco, pero en todo caso, ha acentuado su ya hermoso cuerpo y se ve bien con él.

Trazo la línea de "vergüenza gorda" o cualquier forma de crítica física  de alguien. Es para mí una forma de intimidación, y me sorprende que hagas ese comentario, Raúl. Por tus publicaciones me doy cuenta de que eres un gran fanático de la dieta y el ejercicio, lo cual está bien para ti, pero las situaciones dictan  lo que otras personas hacen con sus propios cuerpos, no la presión de grupo y las  críticas crueles injustificadas .  

Aunque siempre he sido obstinado y crítico cuando pensaba que estaba justificado, sin embargo me sorprendió que hicieras un comentario como ese, ya que a diferencia de mí siempre actuaste como un caballero hacia ella.

Hello ... You get me on a trip ... I will not be able to answer the reply .. Ha ha ha .. It was not my intention to offend leora ... I intended it to be a constructive criticism ... Before I unsubscribed from rlc When I watched how I was exercising I already commented on what I should take seriously.
I hope this has clarified my unfortunate comment ..
I really like reading ... That's why I'm disconnected ... She is my addiction ...
A hug friend ... Take care

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Gogismo .... I have no more accounts than it is .. I think you have not read me well ... I am very arrogant .. I am sure of myself .. I like being the protagonist .. If I were a wolf I would be the alpha male .. Ha ha ha
And my way of writing would give me away ... Ha ha ha
A hug

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Je pense que Leora a trouvé un manche à sa convenance, une bonne bite bien faite est plus satisfaisante qu'un gode froid.

pour l'instant nous n'avons pas eu le plaisir de voir l'heureux élu, par respect à Paul qui ne la satisfaisait pas à son gout.

BIENTOT PEUT être elle nous le présentera.

C'est mon souhait.

Bonjour à tous les Amis.

 

  • Like 3
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, King Lear said:

Je pense que Leora a trouvé un manche à sa convenance, une bonne bite bien faite est plus satisfaisante qu'un gode froid.

pour l'instant nous n'avons pas eu le plaisir de voir l'heureux élu, par respect à Paul qui ne la satisfaisait pas à son gout.

BIENTOT PEUT être elle nous le présentera.

C'est mon souhait.

Bonjour à tous les Amis.

Enfin une personne qui pense comme moi. 😄

Je pense aussi qu'elle évite de montrer son mec par respect pour Paul. Même si le mois dernier elle n'a pas hésité à faire dormir un homme chez elle. il y a des signes qui ne trompent pas. L'homme est venu la chercher chez elle un après-midi, à son arrivé Leora était tellement heureuse, ils sont rentrés le soir et se sont pas adressés la paroles et esquivés comme des inconnus. C'était la visite la plus étrange que j'ai jamais vu. il y a aussi pleins d'autres indices que je pourrais énuméré...

Sinon elle se masturbe quasiment plus, ce genre d'événements sont devenues rares. J'imagine que l'autre homme l'a satisfait déjà assez. Son appartement est devenu un hôtel, elle dort, prend une douche puis disparait. Et le schéma se répète comme ça tous les jours.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Dragon77 said:

Enfin une personne qui pense comme moi. 😄

Je pense aussi qu'elle évite de montrer son mec par respect pour Paul. Même si le mois dernier elle n'a pas hésité à faire dormir un homme chez elle. il y a des signes qui ne trompent pas. L'homme est venu la chercher chez elle un après-midi, à son arrivé Leora était tellement heureuse, ils sont rentrés le soir et se sont pas adressés la paroles et esquivés comme des inconnus. C'était la visite la plus étrange que j'ai jamais vu. il y a aussi pleins d'autres indices que je pourrais énuméré...

Sinon elle se masturbe quasiment plus, ce genre d'événements sont devenues rares. J'imagine que l'autre homme l'a satisfait déjà assez. Son appartement est devenu un hôtel, elle dort, prend une douche puis disparait. Et le schéma se répète comme ça tous les jours.

Malheureusement elle est devenue une copie conforme des filles de barcelone.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...