Jump to content

Linda & Tibor - Pictures (2020)


StnCld316

Recommended Posts

On 9/14/2020 at 5:06 PM, enrico_19 said:

(Image Content No Longer Available)

Thx Enrico! These 2 are the sweetest couple on here!  He's just a gorgeous man, and the way he adores and respects her makes him even better. And she's got a perfect body for a woman. The tats are almost too much, i hope she stops here, and Linda if you see this, don't get one on your neck or face! If you put a video of them on here, that would make a lot of people happy!! Well at least me anyway!😁

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • StnCld316 changed the title to Linda & Tibor - Pictures (2020) @18
il y a 3 minutes, belette6901 a dit:

aujourd'hui, Linda est triste pourquoi quelque chose se passe?

Ils se sont brouillés dans l'après midi et le soir, elle a dormi seule dans leur lit tandis que lui a dormi sur le canapé de la guest room.

Depuis il essaie de réconcilier les choses, il a acheté des roses ce midi mais ce n'est pas encore cela, elle est très triste.

je ne connais pas le motif de leur brouille

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, isidore57 said:

Ils se sont brouillés dans l'après midi et le soir, elle a dormi seule dans leur lit tandis que lui a dormi sur le canapé de la guest room.

Depuis il essaie de réconcilier les choses, il a acheté des roses ce midi mais ce n'est pas encore cela, elle est très triste.

je ne connais pas le motif de leur brouille

 

est ce que il va avoir separation la je ne lai pas louer mais dans la guest room on dirais que ordinateur ny est plus

Link to comment
Share on other sites

This Thread is for Pictures & Comments Relating to the Pictures

 

- Any Comments that are not about the Pictures Posted must be placed in the General Chat Thread for this Apartment or an Appropriate Thread that is suitable for the Subject at hand. If there is no suitable Topic then create a New Topic. Every Member has the ability to do that Task.

new thread was created

 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...