Jump to content

B4 Girls On Vacation - General Topic 2020 #18 (June/July)


Recommended Posts

Just now, merz28 said:

well the Terrace cam is on but the blinds are down

 

8 minutes ago, isidore57 said:

Non, ils ont baissé le rideau pour que on ne puisse pas voir ce qui se trame en bas , Caméra 3.17 qui ne sert plus à rien....

Avec l'assentiment de RLC, eux mêmes sont à l'origine de ce trafic de drogues et il en joue afin que les membres fassent des conneries de plus en plus 

La drogue pour RLC est un facteur de marketing qui leur permettent d’améliorer leur résultat et d'avoir plus de clients .

Do you read past posts?

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, philo said:

You are right. I got it wrong. I wonder if Bogdan also bought a new red convertible? LOL

Hehe,he probtaby did,maybe also an motorcycle amd new tat..born to be wild🤣.

Link to comment
Share on other sites

il y a 3 minutes, HarleyFatboy a dit :

Parce que vous avez de bonnes choses à dire et ne vous retenez pas et je respecte cela. J'aime lire vos messages et ce que vous représentez en ce qui concerne RLC.

Merci, j'essaie d'être juste et RLC nous enfume beaucoup trop et en plus ils nous mentent tout le temps.

Ils m'ont écrit personnellement et m'ont dit que la drogue était interdite chez eux et dans leur appartment 

et tous les jours , ils renient leur propre mot , les locataires qui se droguent se sentent forts car ils sont légitimés par RLC eux mêmes.

Link to comment
Share on other sites

Just now, isidore57 said:

Thank you, I try to be fair and RLC smokes us too much and they lie to us all the time.

They wrote to me personally and told me that drugs were prohibited in their homes and in their apartments. 

and every day, they renounce their own word, the tenants who take drugs feel strong because they are legitimized by RLC themselves.

This post is what I'm talking about!  It's precise and honest and true....keep up the good work Isidore!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, isidore57 said:

Thank you, I try to be fair and RLC smokes us too much and in addition they lie to us all the time.

They wrote to me personally and told me that drugs were prohibited in their homes and in their apartments. 

and every day, they renounce their own word, the tenants who take drugs feel strong because they are legitimized by RLC themselves.

no one has seen them taking any drugs. it's all speculation. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, bluewinner said:

nessuno li ha visti assumere droghe. è tutta una speculazione. 

secondo te perchè durante le feste, vanno ogni cinque minuti in bagno e sempre a gruppi di multipli?? 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...