Jump to content

B4 Girls On Vacation - General Topic 2020 #19 (July)


Recommended Posts

4 hours ago, wooders78 said:

u can rely on diane for the best camera angles

We acquired a bit more knowledge about Diane. We know that she's a really good actress and that she's horny by nature. She will play with girls for the cameras but she's really not into them.She does her best work when she's with a man she likes one on one. The English did provide some good insight into the evening and morning. I love the banter this morning after the last round. After he came in her mouth and they went into her small toilet, as she exited she looked over at him and said "good morning"😊. One more funny exchange; as he was getting dressed he said to her "you're really horny" and she replied as she walked away "yes I am". The english added quite a bit. SHE REALLY LOVES THE CAMERA...and the camera loves her.

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, ed2 said:

Really great morning sex too! 😍 Hope he will return! 👍🏻 Diane should have started doing this 4 months ago! 😢

diane is very brave, no condom and cum in mouth

  • Like 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

well this is the answer i got  from rlc support about bring local spanish girls:

Our person in charge will review your suggestion, thank you for your letter.
--
Support Team,

just a classic rlc answer nothing new, just an answer in the wind like always for me

the things will stay like this

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, moos54 said:

Pour ce que ça vaux, B4 n'est pas réellement à Barcelone même, donc il n'est pas certain que tu puisse avoir une bonne couverture 4G, donc il n'est pas si idiot de se connecter au Wifi 

Mes parents habitent à 5 kilomètres de chez moi où j'ai une bonne 4G, par contre si je ne me connecte pas au wifi chez eux, je n'aurais aucun moyen d'aller sur internet avec mon téléphone malgré que j'ai un bon forfait pour pouvoir le faire 

J'ai le même problème quand je vais chez des amis qui habitent un village à quelques kilomètres d'une grande ville 

Donc si en France nous n'avons pas encore une couverture réseaux optimale pour pouvoir être en 4G partout où on se déplace, même en étant proche d'endroit bien couvert, je pense que c'est la même chose en Espagne 

Et tout le monde n'a pas forcément un bon forfait de data internet 

Donc il n'y a rien de bien surprenant de voir le mec se connecter au wifi de la maison s'il veut rester connecter au monde d'internet, car internet c'est la vie 😉

moi je suis encore à la 3G dans le secteur ou j'habite et des fois je capte rien du tout donc il me font bien rire avec le développement de la 5G, qu'ils commençent à s'assurer que la 4G est partout dans le pays et on verra après 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, firewall said:

moi je suis encore à la 3G dans le secteur ou j'habite et des fois je capte rien du tout donc il me font bien rire avec le développement de la 5G, qu'ils commençent à s'assurer que la 4G est partout dans le pays et on verra après 

Ouais pas faux 😁

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...