Jump to content

B2 Girls on Vacation - General Topic 2020 #20 (December)


Recommended Posts

4 minutes ago, albaydog said:

If I sign up again, all camcaps fuck me. 😀

Don't dude, really doesn't worth it, they had foreplay for 30 min then he cam on her belly  looks like they didnt have condoms 
 i just cancelled this month I still have few days

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

il y a 2 minutes, mkm2222 a dit :

Pas mec, ça ne vaut vraiment pas la peine, ils ont eu les préliminaires pendant 30 min puis il a cam sur son ventre on dirait qu'ils présentent pas de préservatifs 
 Je viens d'annuler ce mois-ci j'ai encore quelques jours

 

il y a 2 minutes, mkm2222 a dit :

Pas mec, ça ne vaut vraiment pas la peine, ils ont eu les préliminaires pendant 30 min puis il a cam sur son ventre on dirait qu'ils présentent pas de préservatifs 
 Je viens d'annuler ce mois-ci j'ai encore quelques jours

Je viens d'annuler le mien aussi qui se terminait le 19, il y en a assez , plus que 6 jours et je me tire de RLC qui nous entube  et se fout de nous .

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

I can understand the frustration with the lightning , i just believe we should be a bit more fair with Monica , she is the only one with Holly that actually brought a guy in the apartment ( the second she did something and not forget the decent sharing GOT friend 😉 ) , so for me , she is willing to share than all the others who do almost everything  outside  

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

il y a 2 minutes, Daleys a dit :

Pourquoi ne pas nous décider d'envoyer un e-mail à RLC à la fois et peut-être qu'ils interdiront les lumières 

Moi aussi, je l'ai déjà fait il y a quelques minutes mais je ne me fais d'illusions avec eux 

Soit ils ne répondent pas quand cela les arrange ou alors , ils nous répondent des âneries,

nous sommes les empêcheurs de tourner en rond .

Link to comment
Share on other sites

Just now, isidore57 said:

Me too, I already did a few minutes ago but I'm not kidding myself with them 

Either they don't answer when it suits them or they answer us nonsense,

we are the keepers of going in circles.

But if enough email them in the next hour they might have to do something.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...