Jump to content

Leora and Malia Fans (Positive or Complimentary Comments) - 20


scutus

Recommended Posts

6 minutes ago, Aussie_oi_oi said:

The weather is easy to understand it's bloody cold to Aussies.

It would freeze the balls of a brass monkey

Their weather is nothing compared to what we get.  Come to Canada we'll show them how cold it can get.  :biggrin:

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Aussie_oi_oi said:

The weather is easy to understand it's bloody cold to Aussies.

It would freeze the balls of a brass monkey

Not so Aussie. The brass monkey that I have sitting on the pole outside last night still has his .

Yes, this is off topic. And it was -22.2C here last night !:biggrin:

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, StnCld316 said:

Their weather is nothing compared to what we get.  Come to Canada we'll show them how cold it can get.  :biggrin:

Yes I know. Now would you kindly take it back to your side of the border !  Thanking you in advance for doing so !:biggrin:

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad
25 minutes ago, jetlag8 said:

At first I thought she was spending the day(Sunday) with her girlfriends, but to be away for two nights in a row seems odd if she is just with girlfriends, I would think it would be a working day for her friends. I now have the feeling she has made up with loverboy for about the 15th time. If she is with him all I can say is she hasn't learned anything from the past with him.

 

Certainly yesterday afternoon, her plan was she had no plan! That's why she called her salon friend and said out loud "I have no plan", basically seeing if she was free and wanted to get together. But when she came back, she did get 'Specially' ready, i admit, and was suddenly texting a lot. agree. Ok, that doesn't mean the obvious, but now it's TWO days and nights, so still with her? We have to wait for confirmation of some kind, but it doesn't look good. And besides, think what yesterday was - Who bought her a gift? Malia. Who did she phone all lovingly? Paul. And what did her so-called 'Boyfriend' do? Nothing. No flowers, no chocolates (the traditional way for Russian women to be treated on Feb 14), not even a phone call to say "Happy valentines day". If she is with him after that..... This really IS a worry, more than ever. Let's wait..... 

Link to comment
Share on other sites

il y a une heure, Slipper Guyquad a dit :

J’avoue que plus ça dure, plus je pense qu’elle n’a pas été avec son amie de salon tout le temps. Oui au début, donc pourquoi elle l’a appelée en premier lieu, mais maintenant? Hmm, c’est lui. Difficile de l’accepter. Nous n’obtiendrons la réponse possible que quand’elle rentrera à la maison, et ce sera sous la forme d’un appel téléphonique. Si cela se produit peu de temps après (c’est-à-dire au cours des 24 prochaines heures), cela l’expliquera. Jusque-là, nous devons réserver notre jugement et attendre pour commenter.

Quant à la dernière ligne, toute cette « relation » un été une blague dès le départ.

Je suis rentré et pas de léora bizare deux nuit à l’exterieur elle a un rendez vous le matin Avec ? sur une video que j ai vus de leora et malia dans la chambre de malia elle montrait son peut de graisse de ses cuisses peut etre elle x
allée dans une clinique d’estetique pour remedié à ce probleme et pour ca quelle à pris une deuxieme douche Supposition Leora est capable de tout pour son esthétique je prefere sa que son lover boy .et en profit que malia n est pas la

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad
10 minutes ago, patou said:

Je suis rentré et pas de léora bizare deux nuit à l’exterieur elle a un rendez vous le matin Avec ? sur une video que j ai vus de leora et malia dans la chambre de malia elle montrait son peut de graisse de ses cuisses peut etre elle x
allée dans une clinique d’estetique pour remedié à ce probleme et pour ca quelle à pris une deuxieme douche Supposition Leora est capable de tout pour son esthétique je prefere sa que son lover boy .et en profit que malia n est pas la

Sorry but the translation really didn't work on your post! But i think i can reply by saying, yesterday she DID plan to meet her friend who works in the salon to go somewhere with her.

That was over 30 hours ago.....

That's all we can say for sure! Of course it is ENTIRELY possible she is still with this salon friend, if the girl said "Stay here, if you are on your own, we'll have a meal, go for a walk" etc, totally plausible. But we will get an answer soon enough i think. 

Link to comment
Share on other sites

il y a 5 minutes, Slipper Guyquad a dit :

Désolé mais la traduction n’a vraiment pas fonctionné sur votre message! Mais je pense que je peux répondre en disant, hier, elle avait prévu de rencontrer son amie qui travaille dans le salon pour aller quelque part avec elle.

C’est il y a plus de 30 heures .....

C’est tout ce que nous pouvons dire avec certitude! Bien sûr, il est ENTIEREMENT possible qu’elle soit toujours avec cette amie du salon, si la fille a dit « Reste ici, si tu es seule, nous prendrons un repas, fers nous promener », etc., totalement plausible. Mais nous aurons une réponse assez tôt je pense.

Une nuit, une journée complète une nuit sans de vetement de rechange ses affaires de toilettes ce n est pas une habitude de léora il se passe quelque choses que j’arrive pas à comprendre ou un deuxieme appartement avec une garde de robe de secours

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 11 minutes, Slipper Guyquad a dit:

Désolé mais la traduction n'a vraiment pas fonctionné sur votre message! Mais je pense que je peux répondre en disant, hier, elle avait prévu de rencontrer son amie qui travaille dans le salon pour aller quelque part avec elle.

C'était il y a plus de 30 heures .....

C'est tout ce que nous pouvons dire avec certitude! Bien sûr, il est ENTIEREMENT possible qu'elle soit toujours avec cette amie du salon, si la fille a dit "Reste ici, si tu es seule, nous prendrons un repas, irons nous promener", etc., totalement plausible. Mais nous aurons une réponse assez tôt je pense. 

Fort possible qu'elle est avec son amie étant que Malia est absente elle ne voulait pas rester seul je préfère sa et entre fille elle ont se qui faut en produit cosmetique et vêtements 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad

Oh, while i remember, just a very early word of warning.

Expect all this to happen again on and around May 1st. That is when the Czech Republic celebrate their version of Valentines, they call it "Day Of Love". 

Because all this will happen again then. Trust me.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...