hexagon Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 2 minutes ago, Ruperto De La Vega said: And even if you quote me how do you know my real name is or how I'm going to do it You're making threats of stalking someone you've seen online and now you're saying nobody will know its you because you've not used your real name. at what point should this be reported to the police? 🤔 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lili2.0 Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 1 minute ago, Ruperto De La Vega said: The word harassment is being on top of a person all the time would you rather I used stalking Link to comment Share on other sites More sharing options...
redole1999 Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 il y a 18 minutes, Lili2.0 a dit : i quoted you...you know what you said. "A bloody miracle if you do😉 " ..winking face, giving him reason to believe its OK to track a woman down he barely knows, a woman who hasn't a clue who he is, or what hes capable of... are you aware of what is going on in the world right now, specifically THE UK.. YOUR THE PROBLEM...DO SOME RESEARCH, IMPROVE ON YOURSELF. oh shut up, have you never heard of irony, you knew exactly what i meant, please don't lecture me and compare me to what's happening in the uk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lili2.0 Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 Just now, redole1999 said: oh shut up, have you never heard of irony, you knew exactly what i meant, please don't lecture me and compare me to what's happening in the uk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruperto De La Vega Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 Y lo que hacemos o es acecho saber ka vida de otras personas y comentar y criticar lo que hacen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruperto De La Vega Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 La diferencia es que no las vemos fisicamente Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruperto De La Vega Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 14 minutes ago, Lili2.0 said: Rastrearla desde un sitio web es acecharla, no mencionar que sabes sobre ella de RLC es mentirle, saber que ya tiene un hombre con el que está feliz es extremadamente irrespetuoso y arrogante, una vez que te rechaza por siquiera hablar con ella (porque ella está en una relación) luego se convirtió en acoso ... pero mi punto principal es que sus comentarios aquí sobre "encontrarla para conocerla" son EXTREAMENTE preocupantes y ES 100% acoso. tú también necesitas investigar sobre lo que está sucediendo en el mundo en este momento, mierda como esta no se tolera. Lili o como te llames Segun tu el tratar de conocer a una persona que he visto en internet es incorrecto por todo lo que dices que esta en una relacion que segun tu esta feliz y todo lo que dices Nelly sabia exactamente lo mismo y a la hora que se la ligo a ti te parecio correcto Cual es la diferencia Donde esta prohibido o a que ley falto al tratar de conocer a una persona que vi en Internet Me puedes responder por favor por que segun mi conciencia moral no estoy haciendo nada malo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruperto De La Vega Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 Y otra cosa no la puedo querer conocer por que la admiro Quisiera saber la razon real por lo que te enojaste tanto por que hasta ahorita tus argumentos e incluso amenazas me parecen totalmente invalidos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruperto De La Vega Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 Es exactamene igual que tratar de concer a una artista o a una deportista o a una persona publica Eso tambien es acoso o acecho Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenpaul Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 I see people are lining up team Alberto and team Martina. To each his or her own. I'm staying out of that part. I saw a contribution, from a Spanish writer, who said the Martina of 2020 is not the Martina of 2021. I think this a lot truth in that statement. Good or bad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruperto De La Vega Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 Si llego a saber que iba a causar tanto revuelo ni les digo que voy ir a Barcelona Lili ya no respondiste mis mensajes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruperto De La Vega Posted March 16, 2021 Share Posted March 16, 2021 Ya nadie respondio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts