patou Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 il y a 3 minutes, Nenemoh7 a dit : de toute façon si c'est vrai ou pas ne dis pas ça à patou Pourquoi ne pas me le dire ,je le sais déja et depuis longtemps
Guest Slipper Guyquad Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 5 minutes ago, Nenemoh7 said: ok i got it, so a translator said she have a new bf? She's been dating him since June 2020. No one else.
Nenemoh7 Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 12 minutes ago, Nenemoh7 said: how do u know, u have been told by a secret informer like HF? im just asking
Nenemoh7 Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 Just now, patou said: Pourquoi ne pas me le dire ,je le sais déja et depuis longtemps moi pense lui nouveau ami, mon erreur
Brokk! Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 1 minute ago, Nenemoh7 said: that i know, i tought it was another new bf since yesterday, sorry for my mistake No no, è sempre lo stesso. 😆 Per ora non ha cambiato. 1
Nenemoh7 Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 1 minute ago, Slipper Guyquad said: She's been dating him since June 2020. No one else. anyway since u dont have close informer on site or gopro on leora u have no idea who shes meeting or what shes doing outside so stop that protective role she didnt give u 1 1 1
Brokk! Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 Comunque, questa settimana LB ha fatto un nuovo record. Ha visto Leora più di una volta questa settimana, bisogna riconoscerlo. 😆
Guest Slipper Guyquad Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 1 minute ago, Nenemoh7 said: anyway since u dont have close informer on site or gopro on leora u have no idea who shes meeting or what shes doing outside so stop that protective role she didnt give u Oh wow! Nice! Great attitude, ok, fine. Bye, anyone wants anything someone else can do it. Nice to have you around.
Brokk! Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 2 minutes ago, patou said: Malia de retour avec des courses et ressortie Se è tornata con la spesa FORSE la vedremo tornare per cena. Almeno lei 😆 1
Nenemoh7 Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 1 minute ago, Slipper Guyquad said: Oh wow! Nice! Great attitude, ok, fine. Bye, anyone wants anything someone else can do it. Nice to have you around. wutever, have a good day 1
Recommended Posts