Noldus Posted August 27, 2021 Author Share Posted August 27, 2021 6 minutes ago, Noldus said: 0421 A very drunk Stella and Gina left for a booze run 0428 and back with more beers Link to comment Share on other sites More sharing options...
corvette08 Posted August 27, 2021 Share Posted August 27, 2021 23 minutes ago, Noldus said: 0428 and back with more beers Where do they get beer in 7 minutes? And they aren't even drinking beer now. 🤔 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noldus Posted August 27, 2021 Author Share Posted August 27, 2021 Stella about to pass out Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noldus Posted August 27, 2021 Author Share Posted August 27, 2021 Stella is "dead" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noldus Posted August 27, 2021 Author Share Posted August 27, 2021 Gina is still ON Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noldus Posted August 27, 2021 Author Share Posted August 27, 2021 Gina is horny and prepare for a bate, but can't find her phone (it's in her bed) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noldus Posted August 27, 2021 Author Share Posted August 27, 2021 2 minutes ago, Noldus said: Gina is horny and prepare for a bate, but can't find her phone (it's in her bed) She left the vibrator on the couch and back to bed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noldus Posted August 27, 2021 Author Share Posted August 27, 2021 Stella and Gina alive Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noldus Posted August 27, 2021 Author Share Posted August 27, 2021 7 minutes ago, Noldus said: Stella and Gina alive and ready for today's first beer Link to comment Share on other sites More sharing options...
scoutouyoufe Posted August 27, 2021 Share Posted August 27, 2021 15 hours ago, Tarkan said: On dirait que les caméras gratuites sont en mode aléatoire. Je dirais même que toutes les caméras sont bloquées au moment où j'écris ces lignes tous les appartements sont verrouillé pour les non abonnés. C'est salaud on trop l'argent arrêté de donner de l'argent à RLC. I would even say that all cameras are blocked at the time of this writing, all apartments are locked for non-subscribers. It's bastard we too much money stopped giving money to RLC. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ed2 Posted August 27, 2021 Share Posted August 27, 2021 They left 14:16. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moos54 Posted August 27, 2021 Share Posted August 27, 2021 11 minutes ago, scoutouyoufe said: Je dirais même que toutes les caméras sont bloquées au moment où j'écris ces lignes tous les appartements sont verrouillé pour les non abonnés. C'est salaud on trop l'argent arrêté de donner de l'argent à RLC. I would even say that all cameras are blocked at the time of this writing, all apartments are locked for non-subscribers. It's bastard we too much money stopped giving money to RLC. Je trouve cela un peu bête d'insulter quelques choses alors que tu n'as pas d'abonnement, comme si rlc était dans l'obligation de te donner accès à des caméras gratuitement C'est comme si j'insultais canal+, being sport, netflix ou Amazon prime parce que je peux pas avoir accès à leur contenu alors que je n'ai aucun abonnement Dis moi quelle est la différence si on fait abstraction du contenu et si on réfléchi en terme d'entreprise? 1 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts