Jump to content

Masha & Sasha - Pictures (2016) #3


Hope85

Recommended Posts

On ‎2016‎-‎09‎-‎29 at 0:00 PM, golfer06 said:

this room will suck now

WTF - there were only 2 freecams worth watching because Nelly's cameras suck but now we're just down to the Goddess :sad:

Actually we still have Desiree but I don'y like her huge arse, pretty though the rest of her is.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

On ‎2016‎-‎10‎-‎01 at 1:38 PM, albino said:

(The Image Content is No Longer Accessible and Has Been Removed)

 

On ‎2016‎-‎10‎-‎01 at 1:39 PM, albino said:

(The Image Content is No Longer Accessible and Has Been Removed)

her presence in a room is something else absolutely stunningly beautiful

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, corboblanc said:

cet appartement sert de lieu de vacances au clan dasha, avec Nelly, masha, et pourquoi pas y voir un jour zoya!!! mais nous remarquons que masha y habite depuis 1 an!!! je ne sais pas la forme de leur visa, mais ils ont l'air de se plaire en Italie!!!!

this apartment serves as a vacation at dasha clan, with Nelly, masha, and why not there one day zoya !!! but we note that there masha live for 1 year !!! I do not know the shape of their visa, but they seem to take pleasure in Italy !!!!:blush:

Je ne l'ai pas très bien compris le sens de vos paroles, ma langue maternelle est l'espagnol, désolé, mais dans ce que si je comprends ... Bien sûr, je voudrais également profiter de la vie dans la ville éternelle ... Je suppose qu'ils sont fatigués de visiter la ville, je pense qu'il could'nt. Je veux dire, pour eux pas beaucoup quittent la maison. En fait, je pense qu'ils sont un grand couple. Et sexuellement parlant, donner beaucoup de jeu.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, vortios said:

Je ne l'ai pas très bien compris le sens de vos paroles, ma langue maternelle est l'espagnol, désolé, mais dans ce que si je comprends ... Bien sûr, je voudrais également profiter de la vie dans la ville éternelle ... Je suppose qu'ils sont fatigués de visiter la ville, je pense qu'il could'nt. Je veux dire, pour eux pas beaucoup quittent la maison. En fait, je pense qu'ils sont un grand couple. Et sexuellement parlant, donner beaucoup de jeu.

ils visitent la ville souvent lors de la venu des différents guests ;-) 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...