Jump to content

Masha - Home Activities (2022) #1


Noldus

Recommended Posts

2 hours ago, rado07 said:

Elvis notices that this relationship to work is degenerating, he already looks very pale and has probably already lost a few pounds
Masha needs at least two Elvis to be satisfied 😐🤫

I'm not surprised he looks pale...his blood is constantly diverted to his dick...😏

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, nagachilli2 said:

I'm not surprised he looks pale...his blood is constantly diverted to his dick...😏

He might faint.  Masha needs to have smelling salts in her toy box. 

Copnik runs short sprints, Elvis runs marathons.

Link to comment
Share on other sites

Whatever happens , Elvis is the guy that seems to have activated Masha’s right buttons to go on marathon sex sessions and enjoying , the last one I can remember was Dick , but I always believed that Masha thought even more for Dick . As long as Masha remains happy , I hope Elvis continues being present .

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Wow! I do not think it has ever been a nymphomaniac tenant like Masha since RLC existed. The girl is so addicted that she does not even have time to pee, if it continues like this the Russian Amazona will return the nice Italian guy to his parents like an envelope under the door.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

il y a 16 minutes, pulo filipe a dit :

Masha en action au lit avec le garçon 

Là, c'est une overdose, pire qu'étre accro à la drogue ou à l'alcool

Cette fille est une malade totale , et à la fin , on a envie de vomir de la regarder faire .

Quand je viens sur RLC, il ne devrait pas y avoir toutes les vignettes car toujours un spectacle déplaisant à mon gout de voir Masha.

 

 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, isidore57 said:

Là, c'est une overdose, pire qu'étre accro à la drogue ou à l'alcool

Cette fille est une malade totale , et à la fin , on a envie de vomir de la regarder faire .

Quand je viens sur RLC, il ne devrait pas y avoir toutes les vignettes car toujours un spectacle déplaisant à mon gout de voir Masha.

 

 

Je ne trouve pas mal qu'une femme ait une vie sexuelle très active et qu'elle puisse avoir plusieurs partenaires, c'est pareil comme nous les hommes que nous voulons avoir le plus de femmes possible, pourquoi serait-ce différent pour les femmes ?  Et pourquoi les juger différemment ?  Elle n'est pas mariée, elle ne va pas pour les hommes mariés, je ne vois rien de mal à ce que fait Masha.

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, isidore57 said:

Là, c'est une overdose, pire qu'étre accro à la drogue ou à l'alcool

Cette fille est une malade totale , et à la fin , on a envie de vomir de la regarder faire .

Quand je viens sur RLC, il ne devrait pas y avoir toutes les vignettes car toujours un spectacle déplaisant à mon gout de voir Masha.

 

 

I think she's auditioning for VHTV...😏

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...