Jump to content
*** New Software Coming Soon! Please Check for Important Information in the Read Me Section ***

Recommended Posts

Posted
4 minutes ago, Anode said:

Generalement quand t'elle veut parler en privée a Paul elle va dans les toilettes

no necesariamente

Posted
il y a 11 minutes, Slipper Guyquad a dit :

Je suis fortement en désaccord. Elle n'était certainement pas excitée, si quoi que ce soit, elle avait l'air énervée. 

Moi je ne l'est pas trouvé enervé mais plutot excitée ;a la facon de se tremouser et de se masturber 

• Confused 1
Posted
1 hour ago, Slipper Guyquad said:

Speaking of which, maybe just maybe, some people should know when to keep their gobs shut.

Posted
2 minutes ago, taxio said:

When is Paul expected to arrive?

Unknown as yet, as there are still things to sort out, including Eva's health. They want to get all that sorted so she can make the trip safely, that's the main pause right now. It won't be that far away, but it also won't be tomorrow. 

• Thanks 3
Posted
1 minute ago, Slipper Guyquad said:

Desconocido hasta el momento, ya que todavía hay cosas que resolver, incluida la salud de Eva. Quieren arreglar todo eso para que ella pueda hacer el viaje de manera segura, esa es la pausa principal en este momento. No será tan lejos, pero tampoco será mañana. 

gracias

• Thanks 1
Posted

dessoler , mais je suis perplexe a l'arrivée de Paul ,comment conte t"il venir il n'y a pas d'avions et il n'a pas de voiture

Posted
il y a 6 minutes, Slipper Guyquad a dit :

En train et en voiture de location.

cela va lui coûter une fortune allée et retour

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...