Jump to content

B4 - General Topic 2022 #47 (May)


Recommended Posts

5 minutes ago, Gerald Knauft said:

Nun ja, es ist wie in der Werbung: dumm und dümmer geht immer. RLC bleibt im Gespräch. Aber ob das die Zuseher (hier Abonnenten) honorieren steht in den Sternen. Es wirft leider nur ein Schlaglicht auf die Mädchen, die sich mit solchen tumben Gestalten abgeben. Ich glaube oder hoffe, dass dies Loraine immer besser durchschaut. Wenn nicht wäre das sehr traurig.

Ich bin froh, dass sich Holly aufgrund ihrer Abreise nicht noch mehr an  " Thor " wegwerfen konnte. Wenn sie noch bei RLC wäre hätten wir , glaube ich, ein psychologisches Drama und eine Schmierenkomödie sondergleichen erlebt.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Gerald Knauft said:

Well, it's like in advertising: you can always get dumber and dumber. RLC remains in discussion. But whether the viewers (here subscribers) will appreciate it is anyone's guess. Unfortunately, it only throws a spotlight on the girls who mess with such dumb characters. I think or hope that Loraine sees through this better and better. If not, that would be very sad.

I would hate to see someone like Zara get taken in by one of these brainless characters.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...