Jump to content

B7 - General Topic 2022 #10 (August / September)


Recommended Posts

18 minutes ago, moules said:

If this is Samson's gf, and has just arrived in Barcelona, does that indicate that Samson was not hired from Barcelona, but from Ukraine?  Same for Thor?

ex girlfriend 

It just means that Samson and Thor are probably Ukrainian, it doesn't mean anything more 😁

 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, winnlove said:

Samson a une copine très bien! Reste à savoir son prénom..
Dans un autre sens, Tim a fait des photos de Kassandra en lingerie, y compris dans la piscine.. Moment de séduction à venir peut-être????

Prendre des gens en photos, c'est un peu le boulot de Tim, on peut le voir quand il travail sur les photos sur son PC, donc il n'y a pas vraiment de séduction par rapport à cela, la séduction ça fait des semaines qu'elle est en place, ce n'est pas pour rien que Tim et Kassandra ont baisé ensemble dans le salon après une soirée un peu trop arrosé 😁

Mais depuis cet épisode ils ont l'air de vouloir n'être que des amis, même si je pense que Tim ne dirait pas non pour quelque chose de plus avec kassandra, je trouve d'ailleurs qu'ils vont plutôt bien ensemble, en tout cas ils sont assez proche tout de même 

Link to comment
Share on other sites

il y a 15 minutes, moos54 a dit :

Prendre des gens en photos, c'est un peu le boulot de Tim, on peut le voir quand il travail sur les photos sur son PC, donc il n'y a pas vraiment de séduction par rapport à cela, la séduction ça fait des semaines qu'elle est en place, ce n'est pas pour rien que Tim et Kassandra ont baisé ensemble dans le salon après une soirée un peu trop arrosé 😁

Mais depuis cet épisode ils ont l'air de vouloir n'être que des amis, même si je pense que Tim ne dirait pas non pour quelque chose de plus avec kassandra, je trouve d'ailleurs qu'ils vont plutôt bien ensemble, en tout cas ils sont assez proche tout de même 

Je ne savais pas que Tim et Kassandra avaient baisé dans le salon! C'était quand??

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, winnlove said:

Merci. J'ai renouvelé mon abonnement seulement le 9 Août, donc je n'ai pas pu voir cela.
As-tu un lien à me donner pour revisionner cette scène, stp?

Désolé je ne peux pas t'aider pour cela 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, ddhm said:

The friend of Samson is amazing in front of cameras , no shy or complex , totally adjusted and enjoying her times of both being watched and providing …in only some hours she has done / provided / offered to the viewers anything that Karen / Oks / Kassandra and Ailey haven’t done in nearly 3-3,5 months time or more .. 
 

Which of course shows either how not appropriate for this job the tenants are or how much RLC is in need of people who enjoy the cameras life and their presence in front of  them and trying to behave the most normal as possible .It is really unquestionable for me that a guest seems to enjoy all this without any actual benefits apart from free sleep and showering and the girls  mentioned feeling like they are obliged and pushing themselves being there .

 

Big kudos for Samson’s female guest , gorgeous and fantastic 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Dear dhm, every now and then you take a breath, you must know that every now and then women and men come to RLC who stay a few days, have sex with whatever and then disappear into thin air, I, who always think badly I believe they are sent by RLC to enliven the environment, but you are master to think that they are very "open" people and that we are lucky to see them

  • Like 1
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...