thinga69 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 10 minutes ago, philo said: I've been on this forum for many years and have never seen anything like that happen. That must take some effort. He doesn't know how to quote. He has done this with me many times. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMETANA Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 4 minutes ago, philo said: Je suis sur ce forum depuis de nombreuses années et je n'ai jamais rien vu de tel. Cela doit demander des efforts. C'est la technique qui doit faire des efforts ! Lors du collage du message le nom de l'auteur n'a pas suivi ,c'est tout. Il n'y a pas mort d'homme que je sache ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thinga69 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 1 minute ago, SMETANA said: C'est la technique qui doit faire des efforts ! Lors du collage du message le nom de l'auteur n'a pas suivi ,c'est tout. Il n'y a pas mort d'homme que je sache ! You just have to click on the "quote" button, don't need to copy paste anything. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMETANA Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 3 minutes ago, thinga69 said: Vous n'avez qu'à cliquer sur le bouton "citer", vous n'avez pas besoin de copier coller quoi que ce soit. Il m'arrive ,parfois ,ne pas pouvoir faire apparaitre "citer" malgré plusieurs saisie du texte ,donc obligation du coller copier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMETANA Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 COPIER COLLER Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMETANA Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 Même pour quelques jour, BIENVENUE TITI Link to comment Share on other sites More sharing options...
thinga69 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 20 minutes ago, SMETANA said: Il m'arrive ,parfois ,ne pas pouvoir faire apparaitre "citer" malgré plusieurs saisie du texte ,donc obligation du coller copier. Nope. You just don't know how to use the quote function. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thinga69 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 Loraine taking Tweety to the bathtub Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris66 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 36 minutes ago, thinga69 said: Nope. You just don't know how to use the quote function. And also not English which is getting old. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moules Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 Tweety visiting the penthouse to check to see if her paintings are still on the wall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMETANA Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 27 minutes ago, kris66 said: 1 hour ago, thinga69 said: Non. Vous ne savez tout simplement pas comment utiliser la fonction de citation. Et pas non plus l'anglais qui vieillit. Déposez une réclamation à Google traduction Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris66 Posted August 18, 2022 Share Posted August 18, 2022 4 minutes ago, SMETANA said: Déposez une réclamation à Google traduction Or just learn English like the rest of us 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts