Jump to content

Leora & Paul - Home Activities (2022) #23


Pete1960

Recommended Posts

 Il ne se passe de moins en moins d'action dans cette appartement , c'est mort ; tant que Paul sera la .

Et je dirais que c'est Paul qui le veut ainsi cette situation ne lui plait pas , et il continuera de plus belle jusqu’a ce que Leora arrête

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Anode said:

  and he will continue even more until Leora  stops

What advantage would it be for Leora to stop?

She would become surplus to RLC's requirements and therefore temporarily homeless, which would not benefit either of them would it.

Paul maybe stupid in some peoples eyes but he is not that stupid where he would encourage her to leave RLC, it's the "golden goose" why would he kill it?

Leora is a wise business woman and manipulator, she would show exactly who wears the trousers in that apartment ( and it's not Paul )

She will stop when SHE is ready, not when he or the viewers say.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

il y a 11 minutes, jimbo4 a dit :

Quel avantage cela aurait-il pour Leora d'arrêter ?

Elle deviendrait excédentaire par rapport aux besoins du RLC et donc temporairement sans abri, ce qui ne profiterait à aucun d'eux.

Paul peut-être stupide aux yeux de certains mais il n'est pas si stupide qu'il l'encouragerait à quitter RLC, c'est la "poule aux œufs d'or" pourquoi la tuerait-il?

Leora est une femme d'affaires avisée et manipulatrice, elle montrerait exactement qui porte le pantalon dans cet appartement (et ce n'est pas Paul)

Elle s'arrêtera quand ELLE sera prête, pas quand lui ou les téléspectateurs le diront.

Nous voyons tous que Paul n'a pas sa place dans cette appartement que cela ne lui plait pas et comme Leora est folle amoureuse de lui elle le suivrai jusqu'en enfer 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Anode said:

We all see that Paul has no place in this apartment that he does not like it and as Leora is madly in love with him she will follow him to hell 

Remember !!! She left him in Krasnoyarsk for almost three years. 

  • Like 1
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Anode said:

Had she thought that Paul would have changed?

I wouldn't have thought so. 

Even so, when all is said and done, whatever you or I may think is immaterial to them, at the moment she wants him and he wants her for whatever reason and they seemed to be enjoying it the last time I saw them... .But I do know that she will continue to do what she does until she decides she has had enough...Nobody including Paul will make that decision.

There have been frustrating times for some viewers in the past, but then she does something to stimulate interest again and the show continues. EG Several different vibrators and dildoes, Dancing, licking her breasts, Showing her moist panties. Finger Anal, Vibrator Anal, Anal with Paul watching and participating, apart from what she did with Malia.

 

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

il y a 35 minutes, jimbo4 a dit :

Je n'aurais pas pensé ainsi. 

Même ainsi, quand tout est dit et fait, quoi que vous ou moi pouvions penser n'a pas d'importance pour eux, en ce moment elle le veut et il la veut pour une raison quelconque et ils semblaient apprécier ça la dernière fois que je les ai vus... .Mais je sais qu'elle détermine à faire ce qu'elle fait jusqu'à ce qu'elle décide qu'elle en a assez... Personne, y compris Paul, ne prendra cette décision.

Il y a eu des moments frustrants pour certains téléspectateurs dans le passé, mais ensuite elle fait quelque chose pour stimuler à nouveau l'intérêt et le spectacle continuer. EG Plusieurs vibromasseurs et godes différents, Dansant, léchant ses seins, Montrant sa culotte humide. Finger Anal, Vibrator Anal, Anal avec Paul qui regarde et participe, à part ce qu'elle a fait avec Malia.

 

Je d'accord mais ceci est de l'histoire ancienne entre nous je te le dit il sabote vraiment Leora

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Anode said:

I agree but this is ancient history between us I tell you he really sabotages Leora

Many people would not disagree with what you say, but it will not make any difference at all, he has not changed in nine years and people complaining about him during those nine years has not changed anything, neither will it now. 

People either except graciously what is served up or they have the choice to watch another apartment, or like myself cancel membership.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Leora est une femme d'affaires avisée et manipulatrice, elle montrerait exactement qui porte le pantalon dans cet appartement (et ce n'est pas Paul)

Je ne dirais pas que Leora porte la culotte ,car Paul domine Leora ,elle marche presque a la baguette encore hier soir passé des heures a attendre le bon vouloir de Mr Paul

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...