Jump to content

Leora & Paul - Home Activities (2023) #5


Pete1960

Recommended Posts

3 hours ago, dougiestyle4u said:

Leora has two things going for her and her longevity with RLC and she needs both for her ride (money train) to continue. She has amazing good looks to match her shapely delicious body plus she is a 24/7 exhibitionist. If she was an average looking girl while being the exhibitionist that she is her fan base would be much less and most would have not re-subscribed once Paul arrived. If Leora was less of a 24/7 exhibitionist (only occasionally) even with her great looks and curvy body it would not save her with Paul's presence. The fact that Leora has both the look and being an exhibitionist has allowed her to ride out the storm/distractions/hinderance of Paul, so far.

I want her to scream and sqiurt and thanks gregg how much do you want for you to do that to me 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Aussie_oi_oi said:

Pauvre bougre je me lève à 3h15 pour le boulot. Il a juste besoin d'arrêter de manger à emporter tous les soirs et de se remettre en forme. Leora est une bonne cuisinière, je ne sais pas pourquoi elle ne retourne pas cuisiner. Les deux en profiteraient. 

il est né fatiquer , et je ne voie pas pourquoie que leora serait la pour lui faire toujours la cuisine surtout qui ne mange pas mais qui bouffe

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

la il faux s'inquéter  en  première qui arrete de faire des rapports sans lumière de la chambre  la qualité de l' écran  est  affreux  a regarder ..

deux  paul c'est un homme mort  pas un seule mouvement de son corps , une baisse a peine  de cinq minute est encorre a la sortir de la chatte de leora la bitte est tombé par terre.

leora encorre une fois a fait tout le boulot mais mal baisser se soir je l'ai trouvé super exiter mais trop court je pensse que deux hommes se serait  pas un prôblème pour elle.

leora  trouve toi un autre partenaire et regarde un peu les autres appartement il y a des couples c'est autre chose question baisse 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...