Jump to content

B7 - General Topic 2023 #8 (April)


Recommended Posts

2 minutes ago, Friesman123 said:

Ulyana, Harley in a new apartment but Esenia and Dima still stuck in that one room shack wtf RLC

It looks like a kind of special agreement between RLC Prague hub and this couple , there’s no other explanation .. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, switch said:

Sie sollten alle 6 Monate eine große Reinigung wie diese durchführen

Jetzt wird mein Gigabit-Datenverbrauch für RLC hoffentlich wieder extrem ansteigen. Entgegen meiner kürzlich geäußerten Meinung daß RLC sich gesundschrumpfen will scheint nun eine Großoffensive zur Stabilisierung und Erweiterung der Abonnenten-Anzahl gestartet worden zu sein. Ich kann nur wünschen daß diese gelingt. Viele Chancen hat RLC nicht mehr denn wenn für die Eigentümer das finanzielle Ergebnis von RLC längere Zeit deren Erwartungen nicht erfüllt wissen wir alle was passieren kann. Ich jedenfalls denke zu meiner eigenen Überraschung daß eine große potentielle Kraft in die Villen und Wohnungen zurückgekehrt ist. Schauen wir mal dann sehen wir schon !

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Friesman123 said:

Ulyana, Harley in a new apartment but Esenia and Dima still stuck in that one room shack wtf RLC

Even that apartament of U&H is not all this big mansion. Together with that of E&D it is the one without even a balcony.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, ddhm said:

I don’t know who is who , but you can mark my words , the girl with the tattoo on her hand is going to be an absolute pleasure , it only takes 5 minutes to see this so easy …

and Nikolas won't ,  it only takes  2 minutes to see this so easy …

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gerald Knauft said:

Jetzt wird mein Gigabit-Datenverbrauch für RLC hoffentlich wieder extrem ansteigen. Entgegen meiner kürzlich geäußerten Meinung daß RLC sich gesundschrumpfen will scheint nun eine Großoffensive zur Stabilisierung und Erweiterung der Abonnenten-Anzahl gestartet worden zu sein. Ich kann nur wünschen daß diese gelingt. Viele Chancen hat RLC nicht mehr denn wenn für die Eigentümer das finanzielle Ergebnis von RLC längere Zeit deren Erwartungen nicht erfüllt wissen wir alle was passieren kann. Ich jedenfalls denke zu meiner eigenen Überraschung daß eine große potentielle Kraft in die Villen und Wohnungen zurückgekehrt ist. Schauen wir mal dann sehen wir schon !

maybe the good old days of rlc are back, we will see...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, ddhm said:

By the way , poor @StnCld316 today , he will be running like crazy to update the site , I think it will be the second most difficult day after “ The Purge “ back in 2019 . Good luck my friend with archiving and updating 😇

With this many newbies.  We need a lineup card, with their mug shot.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...