Jump to content

Leora & Paul - Home Activities (2023) #13


Pete1960

Recommended Posts

Bonjour a toute et a tous ;

Aux inconditionnels défenseur de Paul ,qu'il lui trouve milles prétextes pour l'excuser.Je dirais que sur 1 mois de silence volontaire ,ou j'ai pu étudier Paul sur sa façon d’être et d'agir.Sur 1 mois Paul a baisé Leora ou plutôt Leora a baisé Paul 8 fois et 9 pipes mais toujours en mode momifier ,( Pour info les actes sexuel de Paul ont une durées de 7 a 11 mns sans les préliminaires puisque il n'y en a jamais) et trouvez vous normal que Leora après avoir baisé Paul retourne dans sa chambre se masturber (le 22/03/23 ),ce qui prouve bien qu'il ne la fait pas jouir et qu'elle simule pour être obligé de se finir elle même ( les masturbation de Leora dure de 10 a 24 mns)voila je me pose toujours la question comment Leora peut elle aimer un mec avec autant de défaut mangeant 4 a 5 fois par jour dormant 12 a 13 heures dans une cambre ou maintenant il se barricade Pour moi Paul a trouvé le bon filon , logement ,dormir , bouffer ,baiser ou pipe , mais ne lui parlaient pas de travail

  • Confused 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, jugghead said:

I continue to learn. Really trying my best to not be an obnoxious asshole 24/7. But dude, it's hard.

It is only hard when you fully support a tenant or have sympathies for the person and can easily get defensive. I would be the same if I knew that individual in person. In reality, I only look and follow the cam - just a visual voyeur. Stalking creeps me out and falling in love through the internet is good for nothing. I appreciate the tenants for what they graciously offer us on these "real life voyeur cam sites" and sites like chaturbate and will praise them or criticize them (my right to do so). I keep my distance unless they want my phone number and willing to do naked facetime with me (good luck with that - lol).

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Anode said:

Bonjour a toute et a tous ;

Aux inconditionnels défenseur de Paul ,qu'il lui trouve milles prétextes pour l'excuser.Je dirais que sur 1 mois de silence volontaire ,ou j'ai pu étudier Paul sur sa façon d’être et d'agir.Sur 1 mois Paul a baisé Leora ou plutôt Leora a baisé Paul 8 fois et 9 pipes mais toujours en mode momifier ,( Pour info les actes sexuel de Paul ont une durées de 7 a 11 mns sans les préliminaires puisque il n'y en a jamais) et trouvez vous normal que Leora après avoir baisé Paul retourne dans sa chambre se masturber (le 22/03/23 ),ce qui prouve bien qu'il ne la fait pas jouir et qu'elle simule pour être obligé de se finir elle même ( les masturbation de Leora dure de 10 a 24 mns)voila je me pose toujours la question comment Leora peut elle aimer un mec avec autant de défaut mangeant 4 a 5 fois par jour dormant 12 a 13 heures dans une cambre ou maintenant il se barricade Pour moi Paul a trouvé le bon filon , logement ,dormir , bouffer ,baiser ou pipe , mais ne lui parlaient pas de travail

La réponse est simple. Leur relation est basée sur les affaires et non sur l'amour. Au moins, ce n'est pas l'amour tel que nous le comprenons.

  • Like 2
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, jugghead said:

Really trying my best to not be an obnoxious asshole 24/7. But dude, it's hard.

 

5 minutes ago, jugghead said:

from one topic to another and wasn't sure ho

As you can see - you can take up to 2 separate quote selections from two different comments into one like this. It doesn't work when a new topic page is started (Leora & Paul Home Activities #12 to Leora & Paul Home Activities #13).

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, dougiestyle4u said:

It is only hard when you fully support a tenant or have sympathies for the person and can easily get defensive. I would be the same if I knew that individual in person. In reality, I only look and follow the cam - just a visual voyeur. Stalking creeps me out and falling in love through the internet is good for nothing. I appreciate the tenants for what they graciously offer us on these "real life voyeur cam sites" and sites like chaturbate and will praise them or criticize them (my right to do so). I keep my distance unless they want my phone number and willing to do naked facetime with me (good luck with that - lol).

I am also guilty of some of this shit. But, I have learned thanks to many guys here, to not be quick to judge. In fact I probably will continue to do it, shame on me.

But the thing is this. Defend them or not, I like what I like, and I enjoy to see some of the ladies here. Many of us want them to stick around so I get it that there are some seemingly pathetic guys here. But for some of them, this is the only joy they have in life. Some guys need to be able to wake up and see Leora and other models do their routines. I respect that. God help me if I can't enjoy life anymore except for an obscure model on an obscure website. I hope others read this and understand.

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

il y a 4 minutes, jugghead a dit :

La réponse est simple. Leur relation est basée sur les affaires et non sur l'amour. Au moins, ce n'est pas l'amour tel que nous le comprenons.

 

il y a 5 minutes, jugghead a dit :

La réponse est simple. Leur relation est basée sur les affaires et non sur l'amour. Au moins, ce n'est pas l'amour tel que nous le comprenons.

Bonjour jugghead ,

Basée sur les affaires de Leora ,Paul il ne fait rien ,avant il travaillait sois disant la nuit pour les horaires de la Russie et la regarde ce qu'il fait il dort 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Anode said:

 

Bonjour jugghead ,

Basée sur les affaires de Leora ,Paul il ne fait rien ,avant il travaillait sois disant la nuit pour les horaires de la Russie et la regarde ce qu'il fait il dort 

Bonjour monsieur.

Mais le voyez-vous ? Leora a besoin de Paul ou je crois qu'elle ne l'utiliserait pas pour gagner de l'argent. Je crois qu'elle fait de son mieux dans les circonstances.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 6 minutes, jugghead a dit :

Bonjour monsieur.

Mais le vois-tu ? Leora a besoin de Paul ou je crois qu'elle ne l'utiliserait pas pour gagner de l'argent. Je crois qu'elle fait de son mieux dans les circonstances.

Oui tout le monde le vois Paul ne fait rien du tout ,c'est pas plus mal il loupe tout !!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Anode said:

Bonjour a toute et a tous ;

Aux inconditionnels défenseur de Paul ,qu'il lui trouve milles prétextes pour l'excuser.Je dirais que sur 1 mois de silence volontaire ,ou j'ai pu étudier Paul sur sa façon d’être et d'agir.Sur 1 mois Paul a baisé Leora ou plutôt Leora a baisé Paul 8 fois et 9 pipes mais toujours en mode momifier ,( Pour info les actes sexuel de Paul ont une durées de 7 a 11 mns sans les préliminaires puisque il n'y en a jamais) et trouvez vous normal que Leora après avoir baisé Paul retourne dans sa chambre se masturber (le 22/03/23 ),ce qui prouve bien qu'il ne la fait pas jouir et qu'elle simule pour être obligé de se finir elle même ( les masturbation de Leora dure de 10 a 24 mns)voila je me pose toujours la question comment Leora peut elle aimer un mec avec autant de défaut mangeant 4 a 5 fois par jour dormant 12 a 13 heures dans une cambre ou maintenant il se barricade Pour moi Paul a trouvé le bon filon , logement ,dormir , bouffer ,baiser ou pipe , mais ne lui parlaient pas de travail

Welcome back @Anode. Excellent post and observations. That is exactly how I see it too. Paul brings nothing to the game, Leora or RLC. He has a total free ride. Yes, we can be jealous of Paul that he is fortunate to be a "do nothing" person while enjoying a gorgeous woman but it just boggles my mind how Leora can accept a useless poor excuse of a man. Sadly, Leora's wires are crossed (poor decision maker).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, jugghead said:

Bonjour monsieur.

Mais le voyez-vous ? Leora a besoin de Paul ou je crois qu'elle ne l'utiliserait pas pour gagner de l'argent. Je crois qu'elle fait de son mieux dans les circonstances.

Leora knows that her masturbations are repetitive. She knows that having Malia kept her fans busy watching her. Now Paul is her new toy. Most have gotten tired of Paul and the quick repetitious sex (sex - if you want to call it that). So, I think Leora needs to add another script to her cam shows fairly soon to keep the RLC fire going. Anticipation is what Leora provides - very slow build up to something different. What will it be?

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...