Jump to content

Leora & Paul - Home Activities (2023) #27

Pete1960

Recommended Posts

3 minutes ago, Max Ragnar said:

Biden is trying to take our A/Cs away (and hot water heaters, dishwashers, washing machines, refrigerators and gas stoves). Trudeau will be taxing your A/Cs next to discourage use, but he'll have it.

Man think of living in one of the Arabian countries in 100-125 degree heat as normal! Ask our Aussie about heat.

Damn hot in Australia but the beaches and our women are gorgeous 

j'ai était plusieurs fois aux état unis en floride et Californie vos clim.sont mal réglé

il fait trés chaud a l'extérieur et quand on rentre par exemple un magasin on rentre dans un frigo déjà la il y a un problème.

pour moi   c'est l'inverse hiver il fait froid et c'est pas pour sa qu'on pousse le chauffage au max 

• Upvote 1

And suddenly , Denis visits twice in 3 weeks time … how strange he wasn’t for over year that Paul has been in Prague … I know I know , just coincidences and it happened .. 😁

il y a 1 minute, ddhm a dit :

Et soudain, Denis visite deux fois en 3 semaines… comme il n'était pas étrange depuis plus d'un an que Paul soit à Prague… je sais, je sais, juste des coïncidences et c'est arrivé .. 😁

Bonsoir ddhm ;

Je ne dirais pas coïncidence mais plutôt calculé ,

• Haha 1
  • Confused 1

3 minutes ago, Anode said:

Peut-être que c'est RLC qui a orchestré ça ? 

c'est pas pour lit fait que denis rend visite se soir , et si c'est le cas je vais faire autre chose que regarder une soirée ennuyeuse

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...