Jump to content

Leora & Paul - Home Activities (2023) #40


Pete1960

Recommended Posts

  • dougiestyle4uAdvanced Member
  • Members
  • LocationCanada

I wonder - does camcaps give out booby prizes for receiving the most sad ( :sad: ) and confused ( 😕 ) emoji responses to posts or comments? If so, and I am sure that I am in the running so my choice of a booby prize would be this. What do you think @StnCld316?   

Happy Boob Day Bouncy Boobs GIF - Happy Boob Day Bouncy Boobs Happy Breat Day GIFs

  • Like 1
  • Sad 1
  • Haha 1
  • Confused 3
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 11 minutes, pulo filipe a dit :

Sortie Leora Eva Paul Ils sont allés au parc se promener et faire pipi sur le poteau 

Bonsoir Pulo ;

C'est un vrais colle au cul ce Paul,Leora ne peut pas faire un pas sans qu'il soit derrière !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

il y a 13 minutes, Max Ragnar a dit :

Aubépine ! Paul a juste besoin de la laisse et du collier.

Il est doué pour réparer les iPhones et travailler apparemment beaucoup sur l'ordinateur/le bureau. Mais il manque certainement d’ambition.

On ne la jamais vue réparé des portables ,ni quoique ce soit rappelez vous le plafonnier du salon ,1 semaine pour le réparer pour finalement en acheté un autre !

Link to comment
Share on other sites

il y a 15 minutes, dougiestyle4u a dit :
  • dougiestyle4uMembre avancé
  • Membres
  • Emplacement Canada

Je me demande : est-ce que camcaps offre des prix fous pour avoir reçu les réponses emoji les plus tristes ( )  :triste: et confuses (  😕  ) aux publications ou aux commentaires ? Si c'est le cas, et je suis sûr que je suis en poux, mon choix de prix serait le suivant. Qu'en pense-tu @StnCld316?   

GIFs Happy Boob Day Bouncy Boobs - Happy Boob Day Bouncy Boobs Happy Breat Day GIFs

  • Comme 1
  • Triste 1

Je dirais que tu es un grand mangeur, et pourvu d'un appétis !

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, dougiestyle4u said:
  • dougiestyle4uAdvanced Member
  • Members
  • LocationCanada

I wonder - does camcaps give out booby prizes for receiving the most sad ( :sad: ) and confused ( 😕 ) emoji responses to posts or comments? If so, and I am sure that I am in the running so my choice of a booby prize would be this. What do you think @StnCld316?   

Happy Boob Day Bouncy Boobs GIF - Happy Boob Day Bouncy Boobs Happy Breat Day GIFs

  • Like 1
  • Sad 1

Beautiful breasts bouncing 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...