Jump to content

Sex Now


Recommended Posts

Oui, virez-les ! Ils ne baisent pas !!!!!

c'est surtout qu'ils se cachent en toutes circonstances!!! je connais en France des programmes de webcams, qui vous permettent de regarder un conducteur de métro, toute la journée dans sa cabine!!! si cela vous intéresses, je vous partage le lien avec plaisir?!!!!

it is mostly they hide at all times !!! I know in France webcams programs that allow you to watch a metro driver all day in his cabin !!! if this interests you, I share the link you happy? !!!! :( :( :o :o ??? ???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

c'est surtout qu'ils se cachent en toutes circonstances!!! je connais en France des programmes de webcams, qui vous permettent de regarder un conducteur de métro, toute la journée dans sa cabine!!! si cela vous intéresses, je vous partage le lien avec plaisir?!!!!

it is mostly they hide at all times !!! I know in France webcams programs that allow you to watch a metro driver all day in his cabin !!! if this interests you, I share the link you happy? !!!! :( :( :o :o ??? ???

Is the Driver Female.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Guest in bedroom now!

Under the covers. :( They copy Demid&dasha now.  :-\

I hope that this will change. Not long ago, the two were really open.

Edit: It did. All good now. And I thought it's contagious. ;) Both are awesome.

Link to comment
Share on other sites

Pauvre Dasha hier soir pas de sexe avec Demid il fait la mauvaise mine .lui bosse tous les autres non.

alors ce matin elle est sorti avec l'ordinateur pour fumer pas loin de 30mn .je pense qu'elle s'est masturbée

.Domage pour nous qu'elle fasse pas comme Leora ou Nelly devant la cam.la banane s'etait bien 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...