Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

4 hours ago, phantomcapsnet said:

Elisa, Danaya was good recruitment. Stella was promising but she seems to start spend all time outside as Polya her mentor. Polya is a ghost since 2 weeks

Amy has been kicked out and Megan improves as fast  as a snail. We only have Lola

So RLC must make a very clever recruitment if they don't want subscribing drop

 

Hep..they day polya leave will be an good on for most rlc users..we need girls that are comited to the project..not party girls that are most of the out house and cams.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

About Anna going to barca1...if that happen..thanks rlc..we wanted to see her with Irma and llona and nothing..now the leave and put Anna in there!?Also that practically kill barca2..that is if isn't already..imagine an barca2 with only Megan and Lola..boring  as &€&@ i know..

Link to comment
Share on other sites

Don't despair brothers and sisters in arms; there appears to be a whiff of negativity in the air. OK I&I have left and whether Anna goes across town to barca1 or not RLC will still need to find another couple of girls. A timely moment to recharge our own batteries and catch up on a lot of lost sleep until the new incumbents find their feet and start to strut their stuff like their predecessors. Keep the faith people :biggrin:

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

il y a 50 minutes, phantomcapsnet a dit :

Peut-être que tu me dispose d'Informations QUE NOUS n'avons pas, Mais je Pense Que l'appartement a fermé la voiture il y a eu Une chute catastrophique des abonnements Suite au départ de KK et de très Nombreuses Plaintes des voitures Quelques Nikki Restants Membres se cachait. Le pire demeure la douche en chaîne. Jenny also Avait tendance à se cacher par mimétisme. Je Pense Qu'ils Ont fermé l'appartement en urgence le temps de Réfléchir à l'ONU le plan d'action. On connaît la suite

 

Peut-être que vous avez des informations que nous ne disposons pas, mais je pense que l'appartement était fermé car il y avait une baisse catastrophique des souscriptions suite au départ de K & K et de nombreuses plaintes de quelques membres restants parce que Nikki se cachait. Pire encore la douche porter un string. Jenny a également eu tendance à cacher par la mimique. Je pense qu'ils ont fermé l'appartement dans le temps urgent de réfléchir à un plan d'action. Nous savons que le reste

 

rlc n'a jamais tenu compte des plaintes et des doléances des abonnés!!! non, je pense sincèrement qu'il s'est passer quelque chose avec nikki, qui à précipité l'arrêt de l'appartement. certains ont parlés de drogue, je n'en ai pas la preuve, mais il est sûr que son licenciement a été imprévu et précipité!!! jenny n'avais pas l'air d'être en cause....

Link to comment
Share on other sites

Tout a été déjà dit à ces sujets, Corbo. Et Rlc ne répond qu'aux questions techniques.

Revenons à présent, les noms des filles sont toujours inscrits pour les 2 appartements de Barcelone, malgré des départs prévus...ou des arrivées.  La maintenance dure depuis environs 6 heures. Patientons, car des maintenances ont duré beaucoup longtemps que ça.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, corboblanc said:

rlc n'a jamais tenu compte des plaintes et des doléances des abonnés!!! non, je pense sincèrement qu'il s'est passer quelque chose avec nikki, qui à précipité l'arrêt de l'appartement. certains ont parlés de drogue, je n'en ai pas la preuve, mais il est sûr que son licenciement a été imprévu et précipité!!! jenny n'avais pas l'air d'être en cause....

RLC ne répond pas aux mails  mais force est de constater qu'ils entendent un peu les doléances.

  • Retour de K&K dans un appartement dédié
  • Ajout d'une caméra sur le balcon
  • Retour d'Irma , d'Anna
  • Certaines filles se masturbent avec des godes (on aime ou on aime mais nombreux ici sont ceux qui se plaignaient que les filles se cachaient )
  • etc ...
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, phantomcapsnet said:

RLC ne répond pas aux mails  mais force est de constater qu'ils entendent un peu les doléances.

  • Retour de K&K dans un appartement dédié
  • Ajout d'une caméra sur le balcon
  • Retour d'Irma , d'Anna
  • Certaines filles se masturbent avec des godes (on aime ou on aime mais nombreux ici sont ceux qui se plaignaient que les filles se cachaient )
  • etc ...

One giant step forward rlc would make it was..put an dam cam in every balcony..yes some have views for outside etc..but if you put the cam in the right spot then no visibility to outside..and less hidding crap from a lot residents.They are in apartments that basically we pay..so if they want  to do things hided..go outside the apartment..inside we deserve to watch all.Would love to see how couples like d€d would do..and a lot others residents the same..

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...