Jump to content

Barcelona Apt. #1 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (2016)


Recommended Posts

  • Replies 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noldus

    5698

  • Dreamer24

    3099

  • legrandrobert

    2436

  • euromike69

    2175

12 minutes ago, Blue&Bonnie said:

Sorry guy it look like Belle not coming home tonight. She put clean solution in her contact holder and took it with her. I 100% convenience that Anna Belle and Stella are all over at Apt 2# with Lola and Megan.

maybe a 4 way lesbian party again

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, odpegleg said:

 

maybe a 4 way lesbian party again

noooooo.  I'm sure if there were girls there and belle coming over, rlc would have closed the UM by now!!  They wouldn't cheat their customers! (lol

Remember...'no censorship' in RLC!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dana, RLC a déjà fait des longues maintenances, mais tu as raison, là ça commence à durer, 14h!! Je pense que les abonnés s'impatientent de revoir l'appartement en ligne, donc je dirai que la plaisanterie a assez duré!! Même si quelque chose de grave est arrivé, ils pourraient nous avertir, nous sommes leurs nombreux clients!! Et qu'ils n'oublient pas, que c'est grâce aux abonnés que leur entreprise marche bien!! Donc, je ne sais pas si on va voir cet appart ouvert ce soir, mais pas pour l'instant..

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, winnlove said:

Dana, RLC un déjà fait des chaise manutenzioni, mais tu come ragion, La Ca avviare un Durer, 14h !! Je pense que les abonnés s'impatientent de revoir l'appartement en ligne, donc je dirai que la plaisanterie un assez Duré !! Même si quelque chose de Grave est arrivé, ils nous pourraient avertir, nous sommes nombreux leurs clienti !! Et qu'ils n'oublient pas, que c'est grâce aux abonnés que leur entreprise marche bien !! Donc, je ne sais pas si va a voir cet appart Ouvert ce soir, pas mais pour l'instant ..

croyez-moi, à RLC ne se soucient pas rien de nous que nous payons de l'argent

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Super Snakeater....It is important for RLC to know that 'behind' the money they receive and look at are people...real people...who buy into and support their concept and their company!  If enough people do this, they 'might' listen.  If enough don't do this, i'm convinced they won't listen.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...