Jump to content

Leora & Paul General Chat Topic December 2018 #9


Recommended Posts

Came home from work and watched the rest of our lady's show from last night and I find myself more excited than I have for the past 4 years. Her performance in camera 3 was something I've never seen before. Looking directly at the camera and owning it. I don't care if she's fully clothed and wearing a parka, I enjoyed looking directly into her eyes. Sorry, freeloaders, you ain't gettin' shit. The lady knows what she is doing. I am only imagining what she will do next.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, european said:

What I would say in the face of this is that it is not possible.

You may well be stating what some people are thinking, but do you have to repeat it so many times on a daily basis .... It looses its message and makes you look a fool. 😾

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, european said:

was ich ihr öffenlich schreibe das denkt ihr alle von dem schmarotzer das würde ich ihm auch ins gesicht sagen aber leider geht das nicht. 

Why don't you write nice things about Leora and leave the Paul stuff a break for a while.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

aussie und jimbo versteht mich bitte ich kann nicht leiden das er leora so ausnutzt ohne sie könnte er so viel am Kühlschrank stehen sie sorgt nämlich für seinen unterhalt deswegen das wort schmarotzer ich würde mich schämen wenn ich von meiner frau leben müßte für die anderen worte entschuldige ich mich sowas sage ich in meiner ersten wut normal bin ich nicht so vulgär. und ich schreibe viele nette dinge über leora sie ist unser Sonnenschein wenns auch regnet oder momentan schneit.

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, european said:

was ich ihr öffenlich schreibe das denkt ihr alle von dem schmarotzer das würde ich ihm auch ins gesicht sagen aber leider geht das nicht.

Du Trottel musst es einfach mal begreifen und es dir in dein kleines Hirn nageln. Natürlich ist hier niemand ein großer Fan von Paul, aber wir akzeptieren, dass er zum Projekt dazugehört.
Mittlerweile bist du hier schon so beliebt wie ne Furunkel am Arsch. Was erhoffst du dir davon, dich hier ständig zu wiederholen und immer wieder aufs Neue das gleiche von dir zu geben?

Möchtest du gezielt provozieren, um Aufmerksamkeit zu erhalten?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...