Jump to content

B4 Girls on Vacation - General Topic 2019 April #4


Recommended Posts

il y a 1 minute, dontgetnone a dit :

She may have strained a neck muscle when Amalia was sitting on her face last night.😀

Toi aussi, tu ne comprends pas mon précédent message!! Ton niveau est bas, ce que je vois...

Link to comment
Share on other sites

il y a 3 minutes, dontgetnone a dit :

She may have strained a neck muscle when Amalia was sitting on her face last night.😀

Quand la santé de quelqu'un est en jeu, ON NE PLAISANTE PAS, ok??? L'essentiel est de s'inquiéter, et de savoir ce qu'il se passe. Rien  de grave, j'espère, on espère pour Pam! 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, winnlove said:

Quand la santé de quelqu'un est en jeu, ON NE PLAISANTE PAS, ok??? L'essentiel est de s'inquiéter, et de savoir ce qu'il se passe. Rien  de grave, j'espère, on espère pour Pam!  

Of course we all hope it is nothing serious but it appears to be just a strain or something.  Otherwise she probably be in hospital. 

Link to comment
Share on other sites

il y a 1 minute, nagachilli2 a dit :

It's nothing serious...just a sore throat

Naga, une minerve posée, c'est pas un mal de gorge!! ça peut être un problème de colonne vertébrale, ou des douleurs dorsales. Pour un mal de gorge, on ne met pas de minerve….on prends juste des cachets ou du sirop pour adoucir la gorge! et tout le monde le sait!

Link to comment
Share on other sites

à l’instant, dontgetnone a dit :

Of course we all hope it is nothing serious but it appears to be just a strain or something.  Otherwise she probably be in hospital. 

Dontgetnone, elle a peut être été chez le médecin aujourd'hui ou à l'hôpital, je ne sais pas, mais quand il y a une minerve, quelque chose de sérieux a du arriver pour elle. En tous cas, on voit les filles se relayer dans sa chambre pour venir la soutenir régulièrement. Donc quelque chose ne va pas avec Pam. Je dis ce que je vois.

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, winnlove said:

Naga, a neck brace is not a sore throat! it can be a problem of spine, or back pain. For a sore throat, do not put a neck brace ... just take some pills or syrup to soften the throat! and everyone knows it!

I don't speak Russian but I know someone who does...It's been translated as a 'throat pain'...Sore throat, in my book. They don't seem unduly worried about her right now as they're having a good laugh...

Maybe they're just a little over the top with the neck brace...

Btw, I worked in the health service for 41 years...😏

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Just now, winnlove said:

Dontgetnone, elle a peut être été chez le médecin aujourd'hui ou à l'hôpital, je ne sais pas, mais quand il y a une minerve, quelque chose de sérieux a du arriver pour elle. En tous cas, on voit les filles se relayer dans sa chambre pour venir la soutenir régulièrement. Donc quelque chose ne va pas avec Pam. Je dis ce que je vois.

 

I understand your concern.   We are all concerned but all we can do at this point is wish her well and hope it turns out to be something minor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, nagachilli2 said:

Well thank god she's not too bedridden that she can't use her phone...😏

Naga she will be using her phone for days after she is dead and burried.  Every one of them will. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 2 minutes, dontgetnone a dit :

I understand your concern.   We are all concerned but all we can do at this point is wish her well and hope it turns out to be something minor.

Je suis complètement d'accord avec toi. J'espère aussi que ce n'est pas grave. Merci à toi pour ta compréhension, et ton côté humain. (Ce n'est visiblement pas le cas de certains ici...ils se reconnaitront) Merci Dontgetnone. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...