Jump to content

Leora and Malia Fans (Positive or Complimentary Comments) - 6


Guest Slipper Guyquad

Recommended Posts

30 minutes ago, Pepe said:

Dude you are the one with the mental issues. You clearly have an obsession with what people say here on the forum when all we are doing is having a little fun. Then you come along disguised as some sort of saint or a shrink. Go take take your medicine and 🤐 

Are you that lonely that you? 

Peepee,

I made an observational post and you and others attack me for my opinion.  

I'm not the one with the problem and certainly not one with any obsessions.

  • Like 1
  • Haha 3
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

il y a 37 minutes, Slipper Guyquad a dit :

Tout ce que je peux dire, c’est ce que je vois et j’entends à la caméra. À partir de cette semaine seulement , cela ne fonctionnera jamais, voiture cela n’a pas fonctionné depuis le début. Elle sait depuis des siècles qu’il veut des choses totalement différentes de ce qu’elle veut, dans tous les domaines. Pourquoi donc, elle continue, n’est pas seulement un mystère qu’aucun de nous ne connaît et ne jamais jamais connaître, mais c’est aussi pourquoi elle aggrave les choses à chaque fois qu’elle prend contact. Et pour quelqu’un d’aussi intelligent qu’elle, je suis étonné qu’elle ne puisse pas voir ça. Si vous voyez quelqu’un une fois par semaine et rentrez à la maison de mauvaise humeur, puis appelez-le et raccrochez parce qu’il vous a de nouveau mis de mauvaise humeur , n’iriez-vous pas au point où vous vous éloignez, quand cela arrive constamment ?

Elle ne le fait pas. Elle continue de l’appeler. Insondable.

Lorsque leora est sortie avec ce garcon est t elle en deprime et en detresse, mais elle sait aperçu que son petitvenait de une sangsue et qu’elle ne pouvait pas faire se qu’elle voulait sans être arceler par des sms et téléphone . leora est une femme indépendante et je crois quel aime
tourjour Paul et garde espoir de la revoir Ce sont mes sentiments

  • Like 1
  • Confused 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad
2 minutes ago, patou said:

When leora went out with this boy is she in deprim and detresse, but she knows sighted that her little one was becoming a leech and that she could not do what she wanted without being arched by text messages and phone . leora is an independent woman
and I believe she loves turnday Paul and keeps hope to see her again These are my feelings

All true, as far as i am concerned.

 

Link to comment
Share on other sites

il y a 20 minutes, Slipper Guyquad a dit :

Tout est vrai, un s en ce qui me concerne.

 

Le jour ou Leora utilise ses jouets de nouveau, c’est qu’elle est revenue a la réalité faire plaisir plutôt a ces fans

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad
6 hours ago, jimbo4 said:

👍👍👍 Easiest game I ever played....No contest !! My grandson could play better.

Perhaps that can be yet another name for a 'certain' person, we already have a few!

When she goes out, Leora is seeing her 'Czech Mate' 😁

 

😟

 

I'll get my coat.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad
1 minute ago, patou said:

😟Je suis désolé je ne vois pas ce que tu veux dire

Play on words.

Checkmate is a term used in Chess.

A "Czech Mate" was referring to a friend (mate) from the Czech Republic.

Link to comment
Share on other sites

il y a 3 minutes, Slipper Guyquad a dit :

Jouer sur les mots.

Checkmate est un terme utilisé aux échecs.

Un « Czech Mate » faisait référence à un ami (compagnon) de la République tchèque.

OK merci je suis moins bêtes 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

il y a 7 minutes, patou a dit :

OK merci je suis moins bêtes 

Un « Czech Mate » fait référence à un ami (compagnon) de la République tchèque

Ça me désole si elle vois son compagnon tchèque d apres que j ai pus comprendre elle est sortie voir ses copines

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Slipper Guyquad
4 minutes ago, patou said:

A "Czech Mate" refers to a friend (companion) of the Czech Republic

I'm sorry if she sees her Czech boyfriend after I could figure out she went out to see her girlfriends.

We've no idea where and who she is with, she could be with anyone, it was only a general jokey comment, nothing to do with today....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...