Jump to content

B1 Girls on Vacation - General Topic 2021 #38 (August / September)


Recommended Posts

9 minutes ago, corvette84 said:

I would rather watch Radi over Leora any day. Leora is like expired milk, time to throw it out. 🙄

Most likely you got the confused response from a confused leora fan,but right you are.. (my turn next i bet,,lmao)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, RAGNAR said:

Très probablement, vous avez obtenu la réponse confuse d'un fan de leora confus, mais vous avez raison.. (à mon tour, je parie, lmao)

Nous verrons dans quelques semaines, voir quelques mois que vous vous êtes tomber en amour avec un être froid, sans érotisme et qui vous laissera tomber comme une vieille chaussette et elle se nomme Radislava la copieuse... MDR

  • Like 1
  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, BSMontréal said:

Without words, without vocabulary but skilled at giving a damn about images ... It's up to you, I continue to say that it is an obvious lack of respect on the part of the participants from Spain towards Leora and her good and loyal services ...

 

 

R.e98f29fa9b1d7521f953ac8e9ff61015?rik=jDGAVzC4jD7ong&pid=ImgRaw&r=0 good and loyal services,lmao,sounds like someone describing a service station,or family pet..lol

  • Haha 4
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, RAGNAR said:

 

 

R.e98f29fa9b1d7521f953ac8e9ff61015?rik=jDGAVzC4jD7ong&pid=ImgRaw&r=0 good and loyal services,lmao,sounds like someone describing a service station,or family pet..lol

C'est ce que je disais : Des gens sans capacité de s'exprimer adéquatement comme la copieuse Radislava est incapable de créer ses propres affaires, mieux vaut copier... Vous vous souvenez du conte de Lafontaine, La cigale et la fourmis.. Eh ben la cigale se nomme RADISLAVA.. Hein Radislava, mieux vaut profiter du travail des autres, c'est moins forçant, d'autant plus que tu n'as pas l'air d'une grande travailleuse... Sans tes artifices sexuelles, tu serais où ma belle.., ???? That is the question MDR

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Confused 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, BSMontréal said:

This is what I was saying: People without the capacity to express themselves adequately as the copious Radislava is incapable of creating her own affairs, it is better to copy ... You remember Lafontaine's tale, The Cicada and the Ant .. Well the cicada is called RADISLAVA .. Hein Radislava, it is better to take advantage of the work of others, it is less forcing, especially since you do not seem like a great worker ... Without your artifices sexual, where would you be my beautiful .., ???? That is the question MDR

 

 

 

 

 

 

 

 

Je ne vais pas me lancer dans un concours de pisse avec toi, et je ne veux pas traduire toutes ces conneries à chaque fois.   

I wash my hands of this women hating fool.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Why this comparison between Radi and Leora, why this competition? I always keep in mind that roommates are likely to read our comments, which is also beneficial for everyone. But then why this kind of discussion and criticism, when today in the turmoil of RLC, they are one of the few tenants generating passion and pleasure. With this kind of discussion, do we not agree with those who are criticized for doing nothing? At the risk of discouraging them or even losing them, these discussions will bring nothing to the problem. Instead, ask yourself why is only Vivian leaving, and not the lonely college student Nana or the Instagram-loving twins? I find the turn of this discussion very unfair to the interested parties. Whether it's Radislava or Leora, they never really tried to hide from the cameras, it seems to me. What they do outside does not actually concern us, and we do not blame them for what is in fact a generality on RLC, no person coming from outside brought back by a roommate gave a show, knowing that the apartments are loaded with cameras.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, corpslibre said:

Pourquoi cette comparaison entre Radi et Leora, pourquoi cette compétition ? Je garde toujours à l'esprit que les colocataires sont susceptibles de lire nos commentaires, ce qui est également bénéfique pour tout le monde. Mais alors pourquoi ce genre de discussion et de critique, alors qu'aujourd'hui dans la tourmente de RLC, ils sont l'un des rares locataires à générer passion et plaisir. Avec ce genre de discussion, ne sommes-nous pas d'accord avec ceux à qui l'on reproche de ne rien faire ? Au risque de les décourager voire de les perdre, ces discussions n'apporteront rien au problème. Au lieu de cela, demandez-vous pourquoi seule Vivian part, et pas l'étudiante solitaire Nana ou les jumeaux amoureux d'Instagram ? Je trouve la tournure de cette discussion très injuste pour les parties intéressées. Que ce soit Radislava ou Leora, ils n'ont jamais vraiment essayé de se cacher des caméras, il me semble.

Parceque, ouais, effectivement au départ c'était une belle fille avec plein de possibilités... Et plus les jours passaient, je me suis rendu compte que j'avais affaire avec une autre Leora, je reconnaissais tous les faits et gestes que je vois depuis des années chez Leora... Alors, je me suis dit que peut-être elle sortirait le grand jeu pour nous impressionner, et ben non, tout ce qu'elle fait provient de l'une ou l'autre des anciennes de RLC et bien entendu, principalement de Leora... Alors, mon choix fut beaucoup plus aisé à faire que je ne l'aurais crû puisque j'avais devant les yeux une pauvre imitatrice sans réelle personnalité... Désolé, mais je déteste ce genre de fille qui arrive chez RLC dans le but de déloger quelqu'un d'autre... Mauvaise attitude, mieux aurait valu que la RAdislava fasse ses propres trucs et nous n'aurions pas cette discussion. Cependant Monsieur, je respecte votre point de vue....

  • Confused 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...