Jump to content

Leora - Home Activities #71


Recommended Posts

2 minutes ago, ddhm said:

Then finally we know that she at least enjoys her life outside this prison 😇

 

2 minutes ago, ddhm said:

Then finally we know that she at least enjoys her life outside this prison 😇

Isn’t she happy when she’s outside so as she always meet this guy and do things together ? Things that she doesn’t want to share with the public for her own reasons in her apartment .. why and where am I wrong saying that she’s enjoying a “ real life “ outside and when I say this place being a “ prison “ when you see a complete unwillingness to even make it feel a bit “ warm “ , to make it really feel as her “ HOME “.. where are any decorations ? Flowers , plants ? Photos or paintings ? Just anything suggesting that when she’s inside she gets a warm feeling.. just an opinion here , that’s all . 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, GAG-HER said:

✔️  Ze heeft gezegd dat ze met niemand kan leven behalve met Paul, omdat ze elkaar begrijpen. (maar ik betwijfel of dat gaat gebeuren)

Hoe kan ze zich verantwoorden tegenover LB vanwaar ze al dat geld haalt.

Link to comment
Share on other sites

17 minuten geleden, ddhm zei:

 

Is ze niet blij als ze buiten is, omdat ze deze man altijd ontmoet en dingen samen doet? Dingen die ze om haar eigen redenen niet met het publiek wil delen in haar appartement .. waarom en waar heb ik het mis als ik zeg dat ze genieten van een "echt leven" buiten en als ik zeg dat deze plek een "gevangenis" is als je zie een compleet onwil om het zelfs maar een beetje "warm" te laten voelen, om het echt als haar "THUIS" te laten voelen.. waar zijn versieringen? Bloemen, planten? Foto's van schilderijen? Gewoon alles wat betreft dat als ze binnen is ze een warm gevoel krijgt.. gewoon een mening hier, dat is alles. 

Ik heb haar ook nooit brieven, tijdschriften en vele andere dingen die per post komen op haar app. zien brengen, wat doet ze daarmee?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, patou said:

Bonsoir a tout

Dommage de laisser une si belle vue mais mon lit m’attend

J’espère que vous aller passer une très bonne soirée

 A demain pour vos commentaires

good night patou e esposa 

❤️🦆🦆❤️

See you tomorrow and sweet dreams 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...