Jump to content

Barcelona Apt. #2 - General Chat Comments, Quotes & Thanks for Pictures & Videos (August 2016) #2


StnCld316

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest beaver67
Just now, mikeusa said:

maybe with her boyfriend

 

Just now, mikeusa said:

maybe with her boyfriend

could be ????- just saw her with black top on

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, winnlove said:

Moos, je n'ai pas besoin de dessin!!! j'aimais bien Amy, je regertte son départ. Pour info, je n'aime pas le ton que tu prends dans tes propos, (on n'est pas là pour ça) pour avoir tout le temps raison, alors à partir de maintenant, soit tu ne m'envoies plus de messages, soit tu écris des choses probantes, et sensées sur le sujet de cet appartement. Je ne suis pas là pour subir tes humeurs! ok?

ok pas de probleme, je voulais au départ corrigé seulement ton erreur mais apparement avec certaine personne on peut pas parler, sujet clos pour moi 

Link to comment
Share on other sites

This afternoon I was looking this apartment and gess what doesn't fit the picture..Megan..Both Anna and Lola were very sexy dressed(or undressed:blush:)with some sexy clothes..and Megan?Just in her usual black shirt..I mean as beautiful she is(it is indeed)somethings or make sense or not,and sadly in my opinion her only a tiny better in rlc than Amy was.Anna and Lola would benefit from an also open mind girl to do fun thing and don't be so conservative,just don't like to see Anna so bored at times.Want to the girl having funnnn.

Link to comment
Share on other sites

à l’instant, moos54 a dit :

ok pas de probleme, je voulais au départ corrigé seulement ton erreur mais apparement avec certaine personne on peut pas parler, sujet clos pour moi 

ok, Merci d'avoir bien pris, moi aussi. on peut toujours parler, seulement dans le respect et la compréhension. sujet clos pour moi aussi

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...