Jump to content

B4 - General Topic 2021 #119 (November)


Recommended Posts

7 minutes ago, EMMETT111 said:

do girls go clubbing with a backpack and a purse,more likely a overnight party

My prediction is that they will be back very early Saturday morning hours  , can’t predict with or without company like the right prediction of last week and possible guests 🥳.. it would have been great if U&O were having the jacuzzi free and the girls could bring company and enjoy the relaxing before sleeping bath 🛁 ( just some full moon wishes with the biggest moon eclipse the last 600 years nearly 😆😆

Link to comment
Share on other sites

It seems like “ rabota “ time for the ladies at home .. Will Ulyana disturb and interfere or will she wait for her turn ? Still , an easy Friday evening across RLC which might become interesting later with Daniela ( and Buffy 😉

Link to comment
Share on other sites

il y a 32 minutes, ddhm a dit :

Ma prédiction est qu'ils seront de retour très tôt le samedi matin, je ne peux pas prédire avec ou sans compagnie comme la bonne prédiction de la semaine dernière et les invités possibles ? .. cela aurait été formidable si U&O avait le jacuzzi gratuit et les filles pourrait apporter de la compagnie et profiter du bain relaxant avant de dormir 🛁 (juste quelques vœux de pleine lune avec la plus grande éclipse de lune des 600 dernières années presque 😆 😆

Moi je pense qu'elles ne vont pas renter de sitôt et on risque de les voir demain dans la soirée seulement.

On verra bien !!

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, isidore57 said:

Moi je pense qu'elles ne vont pas renter de sitôt et on risque de les voir demain dans la soirée seulement.

On verra bien !!

On va voir c’est que viens 😏

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...